facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 12. 11. 2020 - Zdeněk Gric

KPMG spouští cloudový nástroj Discovery

Nový cloudový nástroj umožňuje na jednom místě navrhovat a analyzovat zákaznické a zaměstnanecké interakce, procesy i technologie, které za nimi stojí. Česká kancelář KPMG s ním má globální ambice. Díky síti KPMG ho už teď využívají ve 12 zemích včetně Velké Británie, Itálie nebo Mexika.



Software je dostupný přes prohlížeč, spolupracovat v něm tedy mohou všichni členové týmu bez ohledu na to, odkud pracují. Nástroj využívá metodiku šesti pilířů KPMG Nunwood i dlouholeté zkušenosti tvůrců se zlepšováním zákaznické zkušenosti. Zároveň podporuje tzv. integrovaný design firemní architektury.

„Při navrhování KPMG Discovery jsme vycházeli z naší praxe s transformacemi a změnovými programy v předních firmách v Česku i zahraničí. Nástroj, který by spojoval zákaznický i technický pohled na trhu chyběl, a tak jsme se rozhodli ho vytvořit,“ vysvětluje Tomáš Potměšil, šéf týmu Customer & Strategy v KPMG Česká republika.

KPMG plánuje nástroj průběžně rozvíjet. Do budoucna zvažuje zapojení neurovědeckých poznatků, integraci aplikací využívaných při agilních transformacích nebo virtuální realitu. 14denní demoverzi si můžete bezplatně vyzkoušet na www.kpmg-discovery.cz.


 
  

- Inzerce -

Proč je budoucnost ERP v cloudu?

Krize způsobená celosvětovou pandemií vyvolala řadu otázek nejen ohledně nutnosti rychle vytvořit pracovní místa na dálku, ale také schopnost co nejrychleji optimalizovat zdroje, přesměrovat je na jiné prioritní úkoly a cíle a přizpůsobit všechny firemní procesy novým podmínkám, které vyžaduje současná situace na trhu.

  

- Inzerce -

Digitální bitva o zákazníky i zaměstnance

IT Systems 11/2021Pokud bychom měli z aktuálního vydání IT Systems vypíchnout hlavní témata, upozornili bychom především na články věnované digitalizaci personalistiky, integraci podnikových aplikací, využití IT ve zdravotnictví nebo na téma bankovní identity, na kterou se díváme jak z perspektivy možného komerčního využití, tak i z hlediska její architektury a technologií, na nichž je tato moderní forma autentizace postavena. Největší prostor ovšem dostal blok článků věnovaný automatizaci zákaznické péče.