facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kontaktní centrum v cloudu – AlgoCC

AlgotechPotřebujete zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb klientům, optimální využití zdrojů centra, zapojení nových komunikačních kanálů a snadnou integraci? Potřebujete zahájit nebo optimalizovat činnost kontaktního centra rychle a s nízkými počátečními i provozními náklady?
AlgoCC je cloudové řešení kontaktního centra provozované na technologické platformě AlgoCloud a nabízené formou služby (SaaS).

Co řeší AlgoCC

AlgoCC poskytuje kompletní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, webchat). Řešení dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality.

Jaké výhody vám AlgoCC přinese

  • Ergonomie – uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory a supervizory
  • Nulové počáteční investice – poskytnutí formou služby z vlastního Centra sdílených služeb, jednoho z nejmodernějších ve střední Evropě
  • Konzultace a spolupráce – řešení přesně podle vašich potřeb
  • Stabilita – řešení postavené na špičkových technologiích
  • Integrace – jednoduchá provázanost s dalšími systémy zákazníka
  • Flexibilita – řešení lze upravovat a rozšiřovat podle specifických požadavků
  • Reporting – vestavěný reporting pro efektivní zobrazení nejen aktuálního stavu v kontaktním centru, ale i získání historických dat o provozu
  • Modularita – možnost upravit chování systému dle specifických požadavků
Díky AlgoCC nemusíte řešit provoz vlastního kontaktního centra a může se plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.

Více informací o tomto produktu najdete na www.algotech.cz.
Autorka článku Martina Koutníková pracuje jako Marketing Manager společnosti Algotech.


Algotech Algotech