Konica Minolta zavedla novou službu digitalizovaných šanonů

Konica Minolta, digitalizované šanonyFirmy, které se rozhodly pro plnou digitalizaci dokumentů, mohou nově ušetřit za ověření jejich důvěryhodnosti. Konica Minolta totiž zavedla novou službu „Šanony dokumentů“, která umožňuje opatřit jediným časovým razítkem skupinu až několika desítek dokumentů a tím snížit náklady na využití digitalizovaných dokumentů. Nová přitom služba splňuje všechny legislativní náležitosti důvěryhodných dokumentů.



„Možnost spojení desítek dokumentů pod jediné časové razítko otevírá cestou k plné digitalizaci pro většinu firem. Ty podle našich zkušeností doposud odrazovala právě povinnost nákupu velikého množství těchto razítek. V kombinaci s nutností jejich obměny každé dva roky a povinností uchovávat účetní doklady po dobu deseti let to pro ně představovalo významné náklady,“ řekl Lukáš Dziadek, ECM produktový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech.

Zákon firmám ukládá povinnost prokázat důvěryhodnost každého elektronického dokumentu, který má mít právní platnost. Tu lze ověřit kombinací časového razítka a elektronického podpisu. Časová razítka vydává oficiální certifikační autorita a jejich ceny se pohybují od 0,5 Kč do 4 Kč, podle odebíraného objemu. Stejným způsobem lze zakoupit i certifikát opravňující k elektronickému podpisu. Ten je ale platný pro období v řádu let a nepředstavuje významné náklady.

Příklady úspor při sloučení více dokumentů pod jedno razítko

Firma zpracovává 10 000 faktur ročně. Při ceně 1 Kč za razítko s platností 2 roky a při povinnosti uchovat účetní doklady 10 let (5× aktualizace razítek) představují náklady na jeden dokument 5 Kč. Celkové náklady na časová razítka za období 10 let činí 300 000 Kč. Přestože u některých poskytovatelů lze za určitých podmínek dosáhnout množstevní slevy, kdy se celkové náklady na časová razítka pro jeden dokument za období 10 let pohybují okolo 1 Kč. V rámci služby Šanony dokumentů se pod jediné razítko se vždy sloučí všechny dokumenty každého dne, které se po roce dále slučují. Náklady se tím sníží na 365 Kč za rok. Za období 10 let se pak tedy jedná o 3650 Kč. Úspora je tak ve výši 296 350 Kč.


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.