Aktuality -> IT Projekty - 28. 11. 2008

Konica Minolta zajišťuje tisk pro RPG Real Estate

Společnost Konica Minolta byla vybrána jako vítěz pro dodávku tiskového řešení do skupiny RPG Real Estate. Ve výběrovém řízení definovala skupina RPG Real Estate čtyři stěžejní body, které musel dodavatel služeb splnit: úspora tiskových nákladů, výrazná modernizace strojového parku, automatické účtování nákladů a zvýšení uživatelského komfortu. V rámci dodávky bylo nasazeno několik různých typů strojů, tak aby pokryly tiskové objemy a zároveň byla docházková vzdálenost pro uživatele dostatečně komfortní. Samozřejmostí pak byla centralizace strojů v podobě multifunkčních zařízení, doplněná několika dalšími stroji pro samostatná pracoviště.



Při implementaci služeb jbylo použito celkem osmnáct barevných a černobílých multifunkčních zařízení – bizhub C253, bizhub C550 a bizhub 250/350, doplněných systémem zabezpečeného tisku. Autentizace uživatele je zajištěna čipovou kartou. Celkový měsíční objem tisku se pohybuje kolem 160 000 stran, přibližně 11 000 stran je tištěno barevně. Pro automatizované účtování nákladů na uživatele a střediska spolu se zajištěním servisních služeb a dodávky spotřebního materiálu, byla nasazena služba proaktivního servisu ePRO, doplněná službou eCON -- webovým portálem umožňujícím sledovat využití tiskových zařízení a odezvy dodavatele na jednotlivé požadavky.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.