Aktuality -> IT Projekty - 8. 2. 2017

Konica Minolta vstoupila do segmentu průmyslového tisku

Konica Minolta carouselKonica Minolta zahájila v České republice prodej vlastního řešení pro průmyslový tisk, tedy potisk libovolných materiálů a produktů přímo v rámci výrobního procesu. Průmyslový tisk funguje na principu bezkontaktní technologie, která umožňuje potisk libovolných typů materiálů a vytváření různých efektů, jako je například 3D lak. Základním prvkem řešení jsou tiskové hlavy, které lze vsadit do libovolné výrobní linky. Řešení je přitom vhodné nejen pro automatizovanou výrobu, ale i pro firmy, jejichž produkty vycházejí z ruční výroby či montáže. Průmyslový tisk jim umožní významně rozšířit vizuální podobu produktů nebo například personalizovat výrobky konkrétním klientům.



„Se vstupem do průmyslové oblasti se možnosti potisku technologiemi Konica Minolta mnohonásobně rozšířily. Kromě tradičního papíru jsme nyní schopni potisknout téměř všechny materiály a produkty, jež vyžadují nějakou barevnou povrchovou úpravu. To pro nás představuje mnoho nových obchodních příležitostí,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Představujeme řešení, které je jedinečné nejen v evropském, ale dokonce v celosvětovém měřítku. Náš vlastní tiskový segment totiž dokážeme připojit jak k existujícímu výrobnímu zařízení, tak jej dodat v rámci kompletního řešení samostatné průmyslové tiskárny. Zákazníkům nabízíme také potřebné financování.“

Konica Minolta carousel

Jedním z prvních tuzemských odběratelů nové tiskové technologie je firma KRUŽÍK s.r.o., která se zabývá výrobou garážových a průmyslových vrat. V tomto případě dodala Konica Minolta komplexní řešení, jež zahrnovalo tříosý tiskový stroj na potisk panelů sekčních vrat UV technologií včetně lakovacího boxu. Součástí byl i software na přípravu tiskových dat a systémové zajištění komunikace s klienty.

„Díky řešení od Konica Minolta snížíme skladové zásoby panelů pro výrobu vrat. Zvýší se variabilita využití nepotištěných panelů oproti současnosti, kdy jsme museli nakupovat panely s již provedenou povrchovou úpravou. Tím se nám rovněž sníží náklady,“ sdělil Martin Kružík, ředitel společnosti KRUŽÍK s.r.o., a dodal: „Nová nabídka rozšiřuje náš dosavadní postup, kterým je analogové kašírování. Řešení od Konica Minolta umožňuje tisk různých motivů nejen z oblasti dekoru, ale také libovolných motivů na přání zákazníka.“ Podle M. Kružíka jde rovněž o výrazně levnější výrobní proces. Ten je navíc natolik unikátní, že si jej firma KRUŽÍK s.r.o., po dohodě s Konica Minolta mohla i patentovat.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.