- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 21. 11. 2006
Komplexní nástroj pro správu IS
Nový komplexní nástroj pro správu informačního systému organizace z hlediska informačních technologií představuje společnost Micos software pod názvem MISPA. Nástroj je svými funkcemi určen nejen pracovníkům správy výpočetní techniky k plnění každodenních pracovních povinností, ale také managementu organizace pro plánování strategie rozvoje a vlastního provozu informačního systému.

Celý nástroj se skládá ze tří samostatných programů, zakoupením kombinace kteréhokoliv programu uživatel získá potřebný nástroj pro konkrétní situaci. Zakoupení všech modulů umožní pohled z jednoho modulu do druhého (např. možnost zadání oprav výpočetní techniky pomocí Helpdesku, možnost komplexního pohledu na počítače i s ohledem na problematiku jejich požadavků apod.). Popis jednotlivých modulů:
Správce IT
- program pro evidenci a provoz hardware, software, síťových prvků a ostatního majetku IT
- při propojení s HelpDeskem umožňuje pohled na řešení požadavků a úkolů z HelpDesku
- program pro sledování, řešení a vyhodnocení požadavků, projektů a úkolů
- propojení s modulem Správce IT umožňuje zobrazit všem uživatelům HW a SW konfiguraci svého počítače, zobrazit a vytisknout Předávací protokol. Pro techniky umožňuje zadat opravu, výměnu a přemístění techniky se zápisem do evidenční části Správce IT.
- program pro sledování a vyhodnocení využívání počítače a nainstalovaného software
- při propojení se Správce IT umožňuje lépe vyhodnotit legálnost použití spouštěných aplikací.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce









