facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 31. 3. 2005

Klienti internetového bankovnictví nakupují on-line

Podle výzkumu, který provedla agentura Factum Invenio pro Asociaci pro elektronickou komerci v rámci akce Březen - měsíc internetu, nakupují klienti přímého bankovnictví na internetu častěji než ostatní uživatelé. Zatímco mezi obyvateli ČR starších 15 let již někdy nakupovalo v internetovém obchodě pouze 16% respondentů, z klientů přímého bankovnictví (telefonického, GSM nebo internetového) využila tuto službu více než třetina (38%).V případě telefonního bankovnictví nakupuje na internetu 37% jeho uživatelů, u GSM bankovnictví 46% a u internetového bankovnictví již více než polovina (54%).

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.