Aktuality -> Analýzy - 31. 3. 2005

Klienti internetového bankovnictví nakupují on-line

Podle výzkumu, který provedla agentura Factum Invenio pro Asociaci pro elektronickou komerci v rámci akce Březen - měsíc internetu, nakupují klienti přímého bankovnictví na internetu častěji než ostatní uživatelé. Zatímco mezi obyvateli ČR starších 15 let již někdy nakupovalo v internetovém obchodě pouze 16% respondentů, z klientů přímého bankovnictví (telefonického, GSM nebo internetového) využila tuto službu více než třetina (38%).V případě telefonního bankovnictví nakupuje na internetu 37% jeho uživatelů, u GSM bankovnictví 46% a u internetového bankovnictví již více než polovina (54%).

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.