facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 5. 1. 2005

Klíčové faktory vlivu na CRM

Zajímavou analýzu provedli specialisté společnosti Unisys. Předpovídají 6 klíčových faktorů, které ovlivní oblast Customer Relationship Managementu v roce 2005. Podle Unisysu budou podniky pokračovat v získávání výhod z rozvinutého trhu s CRM řešeními integrací dat z CRM, ERP (Enterprise Resource Planning) a globálních Supply Chain systémů. Podniky i vládní organizace budou také tlačit na kombinace Business Intelligence analýz, benchmarkovacích technik a nových technologií, jako jsou VoIP (Voice over Internet Protocol) a RFID (Radio Frequency Identification). Tyto možnosti dokáží dále zvýšit pozitivní dopad CRM na výkonnost a efektivnost podniku.

Hlavními faktory ovlivňujícími CRM segment v příštím roce podle společnosti Unisys budou:
1. Integrace CRM, ERP a dat z dodavatelských řetězců
2. Potřeba statisticky validních metrik o nejlepších praktikách
3. Rozšíření BI nástrojů, včetně aplikací v noteboocích a PDA
4. Pokrok v produktivitě call center díky VoIP, globalizaci a outsourcingu
5. Integrace RFID do retailových operací
6. Rostoucí adopce CRM praktik lokálními vládami

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.