Aktuality -> Analýzy - 5. 1. 2005

Klíčové faktory vlivu na CRM

Zajímavou analýzu provedli specialisté společnosti Unisys. Předpovídají 6 klíčových faktorů, které ovlivní oblast Customer Relationship Managementu v roce 2005. Podle Unisysu budou podniky pokračovat v získávání výhod z rozvinutého trhu s CRM řešeními integrací dat z CRM, ERP (Enterprise Resource Planning) a globálních Supply Chain systémů. Podniky i vládní organizace budou také tlačit na kombinace Business Intelligence analýz, benchmarkovacích technik a nových technologií, jako jsou VoIP (Voice over Internet Protocol) a RFID (Radio Frequency Identification). Tyto možnosti dokáží dále zvýšit pozitivní dopad CRM na výkonnost a efektivnost podniku.

Hlavními faktory ovlivňujícími CRM segment v příštím roce podle společnosti Unisys budou:
1. Integrace CRM, ERP a dat z dodavatelských řetězců
2. Potřeba statisticky validních metrik o nejlepších praktikách
3. Rozšíření BI nástrojů, včetně aplikací v noteboocích a PDA
4. Pokrok v produktivitě call center díky VoIP, globalizaci a outsourcingu
5. Integrace RFID do retailových operací
6. Rostoucí adopce CRM praktik lokálními vládami

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.