- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Klíčové faktory vlivu na CRM
Zajímavou analýzu provedli specialisté společnosti Unisys. Předpovídají 6 klíčových faktorů, které ovlivní oblast Customer Relationship Managementu v roce 2005. Podle Unisysu budou podniky pokračovat v získávání výhod z rozvinutého trhu s CRM řešeními integrací dat z CRM, ERP (Enterprise Resource Planning) a globálních Supply Chain systémů. Podniky i vládní organizace budou také tlačit na kombinace Business Intelligence analýz, benchmarkovacích technik a nových technologií, jako jsou VoIP (Voice over Internet Protocol) a RFID (Radio Frequency Identification). Tyto možnosti dokáží dále zvýšit pozitivní dopad CRM na výkonnost a efektivnost podniku.
Hlavními faktory ovlivňujícími CRM segment v příštím roce podle společnosti Unisys budou:
1. Integrace CRM, ERP a dat z dodavatelských řetězců
2. Potřeba statisticky validních metrik o nejlepších praktikách
3. Rozšíření BI nástrojů, včetně aplikací v noteboocích a PDA
4. Pokrok v produktivitě call center díky VoIP, globalizaci a outsourcingu
5. Integrace RFID do retailových operací
6. Rostoucí adopce CRM praktik lokálními vládami


Hlavními faktory ovlivňujícími CRM segment v příštím roce podle společnosti Unisys budou:
1. Integrace CRM, ERP a dat z dodavatelských řetězců
2. Potřeba statisticky validních metrik o nejlepších praktikách
3. Rozšíření BI nástrojů, včetně aplikací v noteboocích a PDA
4. Pokrok v produktivitě call center díky VoIP, globalizaci a outsourcingu
5. Integrace RFID do retailových operací
6. Rostoucí adopce CRM praktik lokálními vládami
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |