facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 5. 1. 2005

Klíčové faktory vlivu na CRM

Zajímavou analýzu provedli specialisté společnosti Unisys. Předpovídají 6 klíčových faktorů, které ovlivní oblast Customer Relationship Managementu v roce 2005. Podle Unisysu budou podniky pokračovat v získávání výhod z rozvinutého trhu s CRM řešeními integrací dat z CRM, ERP (Enterprise Resource Planning) a globálních Supply Chain systémů. Podniky i vládní organizace budou také tlačit na kombinace Business Intelligence analýz, benchmarkovacích technik a nových technologií, jako jsou VoIP (Voice over Internet Protocol) a RFID (Radio Frequency Identification). Tyto možnosti dokáží dále zvýšit pozitivní dopad CRM na výkonnost a efektivnost podniku.

Hlavními faktory ovlivňujícími CRM segment v příštím roce podle společnosti Unisys budou:
1. Integrace CRM, ERP a dat z dodavatelských řetězců
2. Potřeba statisticky validních metrik o nejlepších praktikách
3. Rozšíření BI nástrojů, včetně aplikací v noteboocích a PDA
4. Pokrok v produktivitě call center díky VoIP, globalizaci a outsourcingu
5. Integrace RFID do retailových operací
6. Rostoucí adopce CRM praktik lokálními vládami

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.