facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kerio uvádí na trh Kerio Connect 7.3

Komplexní e-mailový server s podporou mobilních zařízení

Společnost Kerio Technologies oznámila vydání Kerio Connect 7.3, nejnovější verze serveru pro komunikaci a spolupráci. Díky podpoře platforem Windows, Mac OS X, Linux, VMware a Parallels lze Kerio Connect provozovat v téměř libovolné lokální síti nebo privátním cloudu. Kerio Connect 7.3 poskytuje zaměstnancům možnost přístupu ke svým poštovním účtům z libovolného chytrého telefonu nebo e-mailového klienta, ale firmám samotným umožňuje zvolit si místo, kde budou svou elektronickou poštu uchovávat. Kerio Connect 7.3 obsahuje vestavěný antispam, zálohování, archivaci a nabízí rovněž integrovaný antivirus.



Kerio Connect 7.3 nabízí tyto nové funkce:

  • Podpora systému iOS 5 - Jednodušší a rychlejší nastavení pošty, kalendářů a kontaktů na zařízeních s iOS díky novému konfiguračnímu profilu. Uživatelé s operačním systémem iOS 5 na novém iPhone 4S nebo iPad ocení výhody nové správy kalendářů, synchronizace úkolů a šifrovacích funkcí.
  • Kerio Outlook Connector pro 64-bitový Microsoft Outlook - Uživatelé upřednostňující pro správu pošty a kalendářů Microsoft Outlook mohou s novým Kerio Outlook Connectorem bez obav používat 64-bitové verze Microsoft Outlook a Microsoft Office.
  • Zjednodušené šifrování pošty - Kerio Connect značně zjednodušuje proces posílání šifrovaných zpráv z desktopových klientů i chytrých telefonů. Již není třeba, aby si uživatelé před posláním zabezpečeného nebo digitálně podepsaného e-mailu vyměňovali veřejné šifrovací klíče.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.