facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kerio Operator 2.4 přináší lepší možnost směrování hovorů

Společnost Kerio Technologies vydala novou verzi telefonního systému Kerio Operator 2.4, který nyní nabízí podporu videohovorů, vlastní pravidla pro odchozí volání a snížení nákladů díky lepší možnosti směrování. Náklady lze snížit nastavením pravidel pro odchozí hovory, které je možné do různých regionů (dle předčíslí) směrovat prostřednictvím levnějších tras. Společnost Kerio Technologies zlepšila rovněž uživatelskou přívětivost - systém nyní usnadňuje nastavení preferovaných telefonních tras a již není nutné číslům předřazovat příslušná přečíslí.



Nová verze systému umožňuje v rámci konfigurace připojení poskytovatele telefonických služeb upravit nastavení pro volání, a to včetně úrovně zesílení zvuku a citlivosti tónů pro tónovou volbu (tóny DTMF).

 

Cena telefonního systému Kerio Operator je 710 Kč / 27 EUR za uživatele. Cena hardwarového zařízení Kerio Operator Box 1220 je 21 200 Kč / 785 EUR. Kerio Operator 2.4 lze již nyní stáhnout na webových stránkách a k dispozici je i 30 denní bezplatná zkušební verze (včetně technické podpory).


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.