- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Kentico Software představilo novou verzi své webové platformy
Brněnská společnost Kentico Software představila novou verzi svého softwaru Kentico 10 pro tvorbu webových stránek a správu online marketingových kampaní. Nová verze by měla být rychlejší a přináší nové funkce pro usnadnění práce digitálních marketérů a developerů. Kentico se chlubí také robustností nové verze, když tvrdí, že na ní lze postavit i rozsáhlé webové projekty. Kentico 10 prý zvládne zpracovat více než 100 milionů kontaktů a miliardu marketingových aktivit.


„Nešlo nám o to, abychom náš produkt zaplavili co největším množstvím samoúčelných funkcionalit. Raději se chceme soustředit na pochopení toho, jak pracují digitální marketéři a poskytnout jim přesně takovou sadu nástrojů, která jim umožní být rychlejší a efektivnější,“ vysvětluje cíle vývoje nové verze Karol Jarkovský, produktový ředitel Kentico Software.
Mezi hlavní novinky, které přináší Kentico 10, tak patří možnost řídit online kampaně z jednoho místa od návrhu, přes spuštění až po jejich vyhodnocení. Kentico už v předchozích verzích umožňovalo sledovat, analyzovat a vyhodnocovat chování návštěvníků webu. Novinkou v Kentico 10 je možnost pozorovat, jak se jediný zákazník chová ve všech částech vašeho webu a lépe tak poznat širší kontext jeho chování. Pomocí nástroje Campaign Journey mohou marketéři sledovat interakce návštěvníků během předem nastavené cesty k nákupu. Získaná marketingová data lze také jednodušeji interpretovat a sdílet díky integraci s aplikací Power BI Email Marketing dashboard od Microsoftu.
Developery zase potěší zvýšení výkonu (rychlost odezvy se údajně zvýšila o 40 %) a nástroj Responsive Images Management, který zaručí, že se každý obrázek na webu uživatelům zobrazí správně a přizpůsobí se jejich obrazovce, ať už si ho prohlíží na notebooku, tabletu nebo chytrém telefonu. Přínosem pro vývojáře by měla být také integrovaná technologie ASP.NET Model View Controller (MVC). Jde o framework, jehož obliba mezi vývojáři rychle roste. Kentico ho představilo už v předchozí verzi, ale do verze 10 jej implementovalo plně s využitím pro e-commerce i digitální marketing.
Lepší týmovou spolupráci vývojářů by měl podpořit nástroj průběžné integrace, který reaguje na typickou situaci, kdy každý vývojář v podstatě pracuje na samostatné a oddělené instanci systémového prostředí. Na konci dne se ale musí o své výsledky práce podělit se zbytkem týmu. Průběžná integrace je nástroj, který toto usnadňuje, když umožňuje jednotlivé objekty rychle přesunovat mezi prostředími jednotlivých vývojářů.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |