Kentico přináší novou verzi Kentico CMS 6

a novou produktovou řadu Kentico Enterprise Marketing Solution

Firma Kentico Software zpřístupnila novou verzi programu Kentico CMS 6 a představila novou produktovou řadu Kentico Enterprise Marketing Solution (EMS) i českým firmám. Verze 6 uživatelům nabízí rozšíření stávající platformy pro správu obsahu webových stránek (CMS) o funkcionalitu oblasti Customer Experience Management. Se systémem Kentico CMS 6 získají klienti on-line přístup ke skupině vlastností z oblasti Customer Experience Managementu a díky prvkům programu, jako je například řízení kampaní, A/B a multivariantní testování, personalizace obsahu, segmentace návštěvníků a hodnocení jejich kvality (lead scoring) či e-mail marketing, získají nástroj on-line marketingu.



Novinkou právě vycházející produktové řady Kentico Enterprise Marketing Solution je integrované řešení Customer Experience Management (CXM), které je zaměřené na středně velké firmy a velké korporace. Díky této funkci mají společnosti pohotový přístup k analýzám jejich marketingových aktivit jednoduše on-line, a mohou tak dosahovat okamžitých a přesně měřitelných marketingových výsledků. Kentico EMS poskytuje kompletní a plně integrovanou sadu nástrojů pro marketéry, kteří potřebují rychle rozjet své kampaně, získávat užitečné a relevantní údaje a zvýšit tak návratnost svých investic.

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.