facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kaspersky Lab spouští nové bezpečnostní služby

Kaspersky Lab | Security Intelligence ServicesSpolečnost Kaspersky Lab rozšiřuje své portfolio o služby Security Intelligence Services, v rámci nichž nabízí data o hrozbách, reporting zpravodajských informací, různé formy školení bezpečnosti nebo specializované služby jako penetrační testování a posouzení zabezpečení aplikací.



Zpravodajské informace o hrozbách

Tato služba nabízí firmám a organizacím přístup k datům Kaspersky Lab skrze informační kanály o aktuálních hrozbách a provozu botnetů. Tyto kanály obsahují nejaktuálnější data o škodlivých programech a URL adresách, phishingových útocích a mobilních hrozbách. Informace jsou dostupné také ve formě reportingu o hrozbách, který je připravován na míru na základě specifických aspektů prostředí uživatele.

Online i onsite školení kybernetické bezpečnosti

Školení kybernetické bezpečnosti určené pro IT a bezpečnostní specialisty obsahuje základy kybernetické bezpečnosti, kurz digitální forenziky, analýz malwaru a reverzního inženýrství. Školení poskytuje potřebné dovednosti a znalosti k identifikování kybernetických útoků a zmírnění jejich následků.

Podstatnou součástí Security Intelligence Services je také školení kybernetické bezpečnosti, které uplatňuje techniky herních designů (gamifikace) a ztělesňuje princip prožitkového učení. Tato forma školení je přitom dostupná i v češtině.

Analýza bezpečnosti

Novinku v portfoliu služeb Kaspersky Lab představuje penetrační testování a posouzení zabezpečení aplikací. Tyto služby umožní předvídat rizika kybernetického útoku ještě před tím, než se odehraje.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.