facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kaspersky Lab nabízí nové cloudové řešení pro zabezpečení menších firem

Kaspersky Lab, cloud securityKaspersky Lab nově nabízí cloudové řešení Endpoint Security Cloud pro zajištění vícevrstvé ochrany menších firem před kybernetickými útoky. Nové řešení nabízí firmám nejen ochranu pracovních stanic s operačním systémem Windows, ale i souborových serverů a mobilních zařízení s Androidem nebo iOS. To vše je možné spravovat z jednoho řídícího panelu.



Podle Kaspersky jejich centralizovaný řídící panel umístěný v cloudu nevyžaduje žádné speciální IT znalosti a snižuje tak potřebu IT profesionálů, kterých se v menších firmách nedostává a jsou vytížení jinými službami. Protože jde o cloudové řešení, může být řídící panel pomocí speciálního softwaru použit kdykoliv a odkudkoliv. Díky používání panelu umístěném v cloudu navíc nemusí firmy platit za další serverový hardware nebo software, přes který by spravovaly svou IT bezpečnost.

Základem Kaspersky Endpoint Security Cloud jsou bezpečnostní technologie Kaspersky Security Network a System Watcher, které by měly být schopny uživatele ochránit před známými i nově vznikajícími hrozbami.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.