facebook LinkedIN LinkedIN - follow

KAKTUS rozšířil systém O2 CarControl

carcontrol_1023.jpgSpolečnost KAKTUS Software oznámila, že ve spolupráci se společnostmi Telefónica O2 Czech Republic a Secar Bohemia rozšířila systém O2 CarControl (dále jen O2CC), řešení pro správu vozového parku, o novou službu CarTerminal. Toto rozšíření přináší zákazníkům řadu nových možností využití systému O2CC, a to zejména v oblasti přepravní logistiky. Nové řešení CarTerminal tvoří PDA jednotka s GPS a GSM/GPRS modulem a účet v systému O2CC. Aplikace v jednotce nabízí několik na sobě nezávislých funkcí, které jsou přístupné z hlavního menu, do kterého se uživatel dostane pomocí přihlašovacích údajů systému O2CC. Základní funkcí jednotky je GPS monitoring, tedy snímání geografické polohy jednotky, která je průběžně odesílána do systému O2CC ke zpracování.

Klíčovou funkcí systému CarTerminal z hlediska plánování a evidence přeprav je modul Logistika. Tento modul umožňuje, ve spojení s portálem O2CC, online reportování průběhu naplánovaných přeprav. Lze tak sledovat např. zda proběhlo naložení nákladu, zda řidič dosáhl určitého cíle, zda byl náklad vyložen, případně lze i vykazovat na trase nezávislé činnosti jako tankování paliva, přestávky, plnění povinností určovaných vyhláškou AETR apod.


Mezi další užitečné funkce patří navigační software Navigator společnosti MapFactor, dále pak modul Doprava nabízející informace o dopravní situaci na vybraných komunikacích či poplašné tlačítko SOS, které zašle pomocí SMS informaci na definovatelné telefonní číslo, do aplikace O2CC nebo na email.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.