- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (28)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (86)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
K2 atmitec spustí vlastní katalog cloudových služeb
Společnost K2 atmitec připravuje v rámci své produktové oblasti K2 cloud na prázdninové měsíce spuštění samoobslužného katalogu služeb. Ten uživatelům umožní rychlejší a efektivnější nasazení standardizovaných cloudových služeb. Společnost nabídne zákazníkům prostřednictvím portálu služby typu SaaS a IaaS.
Společnost se rozhodla pro spuštění katalogu na základě zkušeností získaných provozováním vlastního datového centra a požadavků vlastních klientů. „Díky chystanému samoobslužnému portálu budeme moci zákazníkům nabídnout plnohodnotné cloudové služby, kdy si uživatel sám zvolí službu nebo celé řešení a platí jen za to, co skutečně využívá,“ říká Karel Stýblo, technický ředitel K2 atmitec.
V samoobslužném portálu nabídne společnost služby typu SaaS, tedy zřízení Informačního systému K2, podnikového portálu, pošty, služby SQL serveru, e-shopu a dalších. Dále pak budou k dispozici služby typu IaaS, tedy pronájem plně virtualizovaného výkonu na úrovni procesorů, RAM, storage včetně automatického tieringu s možností výběru disků.
Mezi základní funkce samoobslužného portálu patří autorizace uživatele a nabídka služeb K2 cloudu. Funkcionalita portálu pak uživateli umožňuje zavádět, rušit, definovat či monitorovat své služby, přičemž je předem přesně stanoveno, které z těchto úkonů může provádět. Součástí logiky portálu je také workflow, které určuje, jaký postup vede ke zřízení, změně nebo využití zvolené služby, včetně jejího ocenění a dopadu na ostatní využívané služby.
Další standardní funkcí je monitoring a sledování trendů při využívání služeb. Díky monitoringu má uživatel vždy přehled o tom, které služby používá, v jakém rozsahu, jak dlouho (např. u IaaS kolik CPU, jaké typy disku, kdy byly špičky, kolik je potřeba RAMky atd.) a v jaké kvalitě. Funkce sledování trendů zase uživatele upozorní například na rostoucí trend potřeby výkonu diskového pole či výpočetního výkonu, a tedy na pravděpodobnou budoucí potřebu přidání více zdrojů. Veškeré informace o využití služeb, jejich dostupnosti jsou spolu s měsíčním vyúčtováním automaticky zasílány uživateli.
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce