K2 atmitec spustí vlastní katalog cloudových služeb

cloud_serv1.jpgSpolečnost K2 atmitec připravuje v rámci své produktové oblasti K2 cloud na prázdninové měsíce spuštění samoobslužného katalogu služeb. Ten uživatelům umožní rychlejší a efektivnější nasazení standardizovaných cloudových služeb. Společnost nabídne zákazníkům prostřednictvím portálu služby typu SaaS a IaaS.



Společnost se rozhodla pro spuštění katalogu na základě zkušeností získaných provozováním vlastního datového centra a požadavků vlastních klientů. „Díky chystanému samoobslužnému portálu budeme moci zákazníkům nabídnout plnohodnotné cloudové služby, kdy si uživatel sám zvolí službu nebo celé řešení a platí jen za to, co skutečně využívá,“ říká Karel Stýblo, technický ředitel K2 atmitec.

V samoobslužném portálu nabídne společnost služby typu SaaS, tedy zřízení Informačního systému K2, podnikového portálu, pošty, služby SQL serveru, e-shopu a dalších. Dále pak budou k dispozici služby typu IaaS, tedy pronájem plně virtualizovaného výkonu na úrovni procesorů, RAM, storage včetně automatického tieringu s možností výběru disků.

Mezi základní funkce samoobslužného portálu patří autorizace uživatele a nabídka služeb K2 cloudu. Funkcionalita portálu pak uživateli umožňuje zavádět, rušit, definovat či monitorovat své služby, přičemž je předem přesně stanoveno, které z těchto úkonů může provádět. Součástí logiky portálu je také workflow, které určuje, jaký postup vede ke zřízení, změně nebo využití zvolené služby, včetně jejího ocenění a dopadu na ostatní využívané služby.

Další standardní funkcí je monitoring a sledování trendů při využívání služeb. Díky monitoringu má uživatel vždy přehled o tom, které služby používá, v jakém rozsahu, jak dlouho (např. u IaaS kolik CPU, jaké typy disku, kdy byly špičky, kolik je potřeba RAMky atd.) a v jaké kvalitě. Funkce sledování trendů zase uživatele upozorní například na rostoucí trend potřeby výkonu diskového pole či výpočetního výkonu, a tedy na pravděpodobnou budoucí potřebu přidání více zdrojů. Veškeré informace o využití služeb, jejich dostupnosti jsou spolu s měsíčním vyúčtováním automaticky zasílány uživateli.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.