Jurisdicon nadstavbou Microsoft Office 2003

jurisdicon629.jpgSpolečnost KAKTUS Software ohlásila uvedení systému Jurisdicon for Microsoft Office 2003 na český trh. Jurisdicon je součástí speciální edice kancelářského balíku Microsoft Office 2003 v ČR a funguje jako právní aplikace. Umožňuje vyhledávat a prohlížet si nejrůznější zákony a vkládat je přímo do textového editoru MS Word. Aplikace dokáže na internetu automaticky najít informace o dané společnosti (sídlo, IČO apod.) a doplnit je do textu, typicky do smlouvy. Současná verze aplikace Jurisdicon obsahuje již více než 100 000 stěžejních dokumentů právních norem například z oblastí obchodního, občanského, správního či pracovního práva.

Mezi největší výhody aplikace patří možnost flexibilní práce s daty prostřednictvím rychlého vyhledávání s pomocí několika tisíc rejstříkových hesel a hypertextového propojení jednotlivých právních předpisů. Uživatelům jsou k dispozici pravidelné čtvrtletní aktualizace. Produkt společnosti KAKTUS Software úspěšně prošel testováním společnosti VeriTes, která Jurisdicon testovala v rámci Microsoft Platform Testu pro ISV řešení na komponenty Windows Client a MS Office. Microsoft Office se systémem Jurisdicon bude KAKTUS software nabízet svým prodejním partnerům. Hlavním distribučním partnerem bude firma SWS. Více informací o produktu najdete zde.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.