facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 22. 11. 2016

Japonsko bude partnerskou zemí CeBITu 2017, přijede z něj přes 100 vystavovatelů

CeBITJaponsko, které dlouhodobě patří ke špičce v sektoru hightech, je motorem inovací a průkopníkem v technice, vědě a digitalizaci. V březnu 2017 se představí jako partnerská země na veletrhu CeBIT v Hannoveru. Přítomnost japonských firem proto bude na veletrhu ve srovnání s minulými roky výrazně větší. Veletržní správa Deutsche Messe očekává z Japonska více než 100 firem a institucí.



Japonský ústřední stánek bude umístěn v hale č. 4. Řada podniků ze země vycházejícího slunce ale bude vystavovat také v rámci jednotlivých tematických pavilonů.

Ke společnému zahájení veletrhu CeBIT osobně pozvala japonského předsedu vlády spolková kancléřka Angela Merkelová. Během návštěvy v Hannoveru ho bude doprovázet delegace významných osobností ekonomiky - vrcholového managementu japonských podniků, branže informačních technologií a uživatelského průmyslu. Předseda japonské vlády Šinzó Abe se na veletrhu CeBIT rovněž sejde s komisařem EU pro digitální ekonomiku a společnost Güntherem Oettingerem, který se první den veletrhu CeBIT 2017 už podruhé zúčastní konference o pokroku v digitální agendě pro Evropu.

CeBIT - Angela Merkel

Vrcholnou událostí v rámci přítomnosti Japonska na veletrhu CeBIT bude Japan Germany ICT Summit v pondělí 20. března, hned první den veletrhu. Cílem summitu je diskutovat o možnostech kooperace se zaměřením na budoucnost a vzájemné investice podniků. Kromě předních členů vlády se summitu zúčastní zástupci německých a japonských firem z oblasti IT.

Veletrh CeBIT 2017 se v příštím roce koná 20. - 24. března 2017. K jeho programu budeme průběžně přinášet další informace.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.