Aktuality -> IT společnost - 26. 11. 2012

Jan Sekera je novým channel managerem Kaspersky Lab v Česku

Jan Sekera_Kaspersky Lab_1247.JPGJan Sekera se stal v listopadu novým channel managerem Kaspersky Lab v České republice. Na nově vytvořené pozici bude mít na starosti obchodní strategie, rozvoj partnerské sítě a koordinaci marketingových aktivit společnosti v Česku a také na Slovensku.

„Je pro mě proto velká pocta, že můžu být součástí nového týmu Kaspersky Lab, který poskytne podporu zákazníkům a obchodním partnerům v České republice a na Slovensku,“ uvedl Sekera.

Pro Sekeru jsou informační technologie životním koníčkem už 17 let. V posledních pěti letech získával zkušenosti na manažerských pozicích ve společnostech Logitech a Sony, kde byl zodpovědný především za distribuci a prodej spotřební elektroniky a notebooků.

„Myslíme na to, jak jsou lidé a podniky stále více zapojeni do digitálního světa, kde je ochrana dat i všech zařízení nezbytná, ať už jsou virtuální, mobilní, korporátní nebo osobní. S ohledem na fakt, že se každý den dle našich výzkumů objeví 125 tisíc nových případů malwaru, chceme posílit naši pozici a růst nejen v sektoru domácích, ale také podnikových uživatelů v regionu,“ dodává k záměrům společnosti Sekera.

Důležitost českého trhu pro společnost Kaspersky Lab potvrzuje i to, že nedávno spustila internetový obchod v češtině na adrese www.kaspersky.cz. Vlajkový domácí produkt Kaspersky Internet Security 2013 nabízí nyní i s českou lokalizací, stejně jako podnikové řešení Kaspersky Endpoint Security 8.0.

(red), foto: Jan Sekera, archiv Kaspersky Lab

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.