Aktuality -> IT společnost - 26. 11. 2012

Jan Sekera je novým channel managerem Kaspersky Lab v Česku

Jan Sekera_Kaspersky Lab_1247.JPGJan Sekera se stal v listopadu novým channel managerem Kaspersky Lab v České republice. Na nově vytvořené pozici bude mít na starosti obchodní strategie, rozvoj partnerské sítě a koordinaci marketingových aktivit společnosti v Česku a také na Slovensku.

„Je pro mě proto velká pocta, že můžu být součástí nového týmu Kaspersky Lab, který poskytne podporu zákazníkům a obchodním partnerům v České republice a na Slovensku,“ uvedl Sekera.

Pro Sekeru jsou informační technologie životním koníčkem už 17 let. V posledních pěti letech získával zkušenosti na manažerských pozicích ve společnostech Logitech a Sony, kde byl zodpovědný především za distribuci a prodej spotřební elektroniky a notebooků.

„Myslíme na to, jak jsou lidé a podniky stále více zapojeni do digitálního světa, kde je ochrana dat i všech zařízení nezbytná, ať už jsou virtuální, mobilní, korporátní nebo osobní. S ohledem na fakt, že se každý den dle našich výzkumů objeví 125 tisíc nových případů malwaru, chceme posílit naši pozici a růst nejen v sektoru domácích, ale také podnikových uživatelů v regionu,“ dodává k záměrům společnosti Sekera.

Důležitost českého trhu pro společnost Kaspersky Lab potvrzuje i to, že nedávno spustila internetový obchod v češtině na adrese www.kaspersky.cz. Vlajkový domácí produkt Kaspersky Internet Security 2013 nabízí nyní i s českou lokalizací, stejně jako podnikové řešení Kaspersky Endpoint Security 8.0.

(red), foto: Jan Sekera, archiv Kaspersky Lab

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.