facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 26. 11. 2012

Jan Sekera je novým channel managerem Kaspersky Lab v Česku

Jan Sekera_Kaspersky Lab_1247.JPGJan Sekera se stal v listopadu novým channel managerem Kaspersky Lab v České republice. Na nově vytvořené pozici bude mít na starosti obchodní strategie, rozvoj partnerské sítě a koordinaci marketingových aktivit společnosti v Česku a také na Slovensku.

„Je pro mě proto velká pocta, že můžu být součástí nového týmu Kaspersky Lab, který poskytne podporu zákazníkům a obchodním partnerům v České republice a na Slovensku,“ uvedl Sekera.

Pro Sekeru jsou informační technologie životním koníčkem už 17 let. V posledních pěti letech získával zkušenosti na manažerských pozicích ve společnostech Logitech a Sony, kde byl zodpovědný především za distribuci a prodej spotřební elektroniky a notebooků.

„Myslíme na to, jak jsou lidé a podniky stále více zapojeni do digitálního světa, kde je ochrana dat i všech zařízení nezbytná, ať už jsou virtuální, mobilní, korporátní nebo osobní. S ohledem na fakt, že se každý den dle našich výzkumů objeví 125 tisíc nových případů malwaru, chceme posílit naši pozici a růst nejen v sektoru domácích, ale také podnikových uživatelů v regionu,“ dodává k záměrům společnosti Sekera.

Důležitost českého trhu pro společnost Kaspersky Lab potvrzuje i to, že nedávno spustila internetový obchod v češtině na adrese www.kaspersky.cz. Vlajkový domácí produkt Kaspersky Internet Security 2013 nabízí nyní i s českou lokalizací, stejně jako podnikové řešení Kaspersky Endpoint Security 8.0.

(red), foto: Jan Sekera, archiv Kaspersky Lab

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.