facebook
Aktuality -> IT Business - 29. 9. 2018 9:18

Jakub Kejval rozklíčuje vliv rizik digitální doby na byznys na konferenci CIO Agenda

Digitální doba přináší pro byznys nové příležitosti, ale také rizika. Tak zní ústřední téma konference CIO Agenda, která se uskuteční 10. října 2018 v konferenčním centru KC City v Praze 4. Na akci pohovoří dvacítka řečníků a zástupců významných firem. Za Bureau Veritas vystoupí generální ředitel Jakub Kejval, který si připravil blok o rizicích v digitální době a Business Continuity Managementu.



Naivní přístup zaměstnanců k ochraně dat

„Všichni víme, že hladký chod firem a jejich kontinuitu ohrožuje mnoho kybernetických útoků. Méně se však mluví o tom, že hackerům do značné míry napomáhá i neznalost zaměstnanců a možná až naivní přístup při nakládání s daty a jejich ochraně. Že jde skutečně o masový problém, potvrzují i statistiky Horizon Scan Report 2018. Šetření ukazuje, že 42 % evropských firem je velmi znepokojeno kvůli možnému úniku dat. Takový incident dokáže silně otřást reputací firem, což demonstruje například nedávná kauza spojená s Facebookem, “ říká Jakub Kejval z Bureau Veritas, expert na kybernetickou bezpečnost.

Jak se bránit proti vlivům narušujících podnikání

Konference CIO Agenda nabídne účastníkům cestu jak zvládat rizika, snížit pravděpodobnost narušení, zkrátit dobu výpadků činností a omezit negativní dopad na klíčové produkty a služby organizace. Účinným nástrojem ochrany je implementace ISO 22301 - Systému managementu kontinuity podnikání (BCM). „Jedná se o komplexní proces řízení, díky kterému se firmy naučí lépe bránit proti narušení svého podnikání. Budou zkrátka lépe odolné například vůči útokům hackerů, poruchám klíčových strojů ve fabrice, požárům nebo povodním,“ uzavírá Jakub Kejval.


 
EDU Trainings IT školení
  

- Inzerce -

Jak Bio-Circle komunikuje se svými zákazníky přes telefon v Salesforce

IpexŘeditel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.

  

- Inzerce -

HEXAGON: Pozvánka na webinář o poprodejní podpoře a službách pro 3D měřicí systémy

HexagonPoprodejní podpora je jedním z důležitých faktorů při nákupu souřadnicového měřicího stroje. Vybraným tématům z této oblasti se bude věnovat webinář vysílaný ve středu 6. listopadu od 14 hodin. Registrujte se a dozvíte se více o poprodejní podpoře a řadě dalších dostupných řešení obnovy měřicích systémů, které poskytuje společnost Hexagon.