facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 14. 12. 2010

Jabra BIZ 1900 nejen pro kontaktní centra

Jabra uvádí novou produktovou řadu Jabra BIZ 1900. Náhlavní souprava BIZ 1900 byla navržena pro kontaktní centra kladoucí důraz na nízké náklady. Díky lehké a pevné konstrukci s profesionálním zpracováním je tato náhlavní souprava vhodným řešením pro náročná prostředí.



Nabídka funkcí soupravy Jabra BIZ 1900 zahrnuje mikrofon se schopností potlačení šumu, který dokáže eliminovat nežádoucí ruchy v pozadí. Zároveň pomocí technologie PeakStop chrání uživatele před akustickým šokem. Díky širokým možnostem nastavení lze náhlavní soupravu přizpůsobit potřebám každého uživatele. Lehká konstrukce s pohodlnými polštářky z koženky zajišťuje komfort i při celodenním nošení.
Produktové varianty Jabra BIZ 1900 QD (zkr. Quick Disconnect) jsou určeny pro práci s tradičními stolními telefony, případně pevnými IP telefony. Varianty Jabra BIZ 1900 USB jsou odpovědí na rostoucí poptávku po cenově výhodných profesionálních náhlavních soupravách pro počítačovou telefonii. 
Produkty Jabra BIZ 1900 a Jabra BIZ 1900 USB se nabízejí v provedení mono a duo, přičemž řada Jabra BIZ 1900 USB poskytuje vysokou kvalitu zvuku v širokém pásmu kmitočtů. Řada Jabra BIZ 1900 je dostupná za cenu od 1900 Kč.

 


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?