Aktuality -> IT Projekty - 26. 6. 2013

Soutěž o nejlepší ITSM projekt roku

Sdružení itSMF Czech Republic vyhlašuje již třetí ročník soutěže o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu – ITSM Project of the Year. Již nyní je možné hlásit své projekty a to až do 30.9.2013. Slavnostní vyhlášení výsledů soutěže proběhne v rámci 8. Výroční konference itSMF Czech Republic s podtitulem „Štíhlý IT Service management“ , která se bude konat 23.10.2013 v TOP Hotelu Praha. Do soutěže ITSM Project of the Year (ITSMPY) mohou být zařazeny společnosti a projekty, které splní následující podmínky: mají sídlo v ČR či SR, alespoň část projektu byla realizovaná na stejném území a projekt byl dokončen či akceptován ze strany zadavatele v časovém rozmezí 1.11.2012 a 30.9.2013.



Přihlášené projekty musí představovat dočasnou aktivitu, prováděnou za účelem vytvoření unikátní IT služby nebo procesu jejího dodání a provozování, která má definovaný začátek a konec a využívá ad-hoc sestavený, dočasný tým. Kompletní podmínky jsou dostupné na: http://www.itsmf.cz/cz/zdroje/soutez-itsm-projekt-roku/pravidla-a-organizace/.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.