Aktuality -> Analýzy - 13. 1. 2009

Investice do IT v roce 2009 v segmentu reklamních agentur

Společnosti ABRA Software a United Software provedly bleskový průzkum v segmentu reklamních agentur. Dotazován byl soubor cca 200 podniků. Základní otázka, na kterou respondenti odpovídali, byla:

V příštím roce plánujete investice do IT: 1) Zvýšit, 2) zachovat ve stejné výši, 3) snížit.

Z odpovědí na otázku vyplývá, že 15 % respondentů plánuje zvýšení investic, 73 % zachová jejich objem i v roce 2009 a pouhých 12 % plánuje snížení investic.

 

"Reálné názory skutečných firem neodpovídají novinářskému boomu katastrofických zpráv,“ říká předseda představenstva ABRA Software Jaroslav Řasa. „Předpokládáme že oživení trhu, pro který je nyní charakteristické velmi opatrné chování investorů, přijde brzy. Podniky potřebují kvalitní podnikové systémy a špičkové služby, jen tak dokáží snížit provozní náklady a zvýšit produktivitu práce,“ dodává.



 
  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?

  

- PR -

Specializovaná vyhledávací řešení překonávají generativní AI

V kontextu neutuchajícího zájmu o generativní AI se nás zákazníci často ptají: "Co nabídnete oproti AI?" Správá otázka ovšem zní: Co vlastně mohou generativní AI řešení nabídnout oproti specializovaným vyhledávacím systémům pro firemní data?