Aktuality -> Analýzy - 24. 8. 2015

Internet je pro Čechy důležitý na dovolené i při jejím plánování

průzkum GFK - internet na dovolenéPodle nejnovějšího průzkumu agentury GFK a společnosti PayPal, který probíhal letos v srpnu považuje téměř polovina Čechů internet za nepostradatelný při plánování dovolené a ještě větší část oslovených (57 %) jej potřebuje i při samotném cestování či pobytu. Připojení k Wi-Fi je proto nejdůležitějším faktorem při výběru místa pobytu pro třetinu Čechů.



Jak vylepšit plánování dovolené?

Dobře naplánovat cestu se může někdy zdát jako skutečně těžký úkol, obzvlášť pokud se na ni vydáváme s dětmi nebo máme omezený rozpočet. Ovšem bez ohledu na to, jaké překážky musíme překonat, existuje jeden nástroj, který nám dokáže plánování usnadnit – internet. Proto 20,9 % českých turistů vyhledává svou dovolenou online a 21,9 % zde hledá podrobné informace o cílech svých cest.

K čemu jej v takové míře využíváme?

  • Internet je nenahraditelný, co se týká vyhledávání nejlepších cenových nabídek dovolených (jako jsou balíčky, výlety, doprava, ubytování atd.).
  • Používáme jej také při hledání podrobných informací o cíli cesty (průměrné ceny, možnosti stravování, místní doprava, turistické atrakce, zdraví a bezpečnost, celní povinnosti, víza apod.).

Ukázalo se, že v obou případech jsou už online kanály srovnatelné s jejich offline alternativami. 21,6 % respondentů vyhledává nabídky a 25 % hledá podrobné informace prostřednictvím cestovní kanceláře osobně či telefonicky.

Na dovolené chceme být online

Co se týká výběru samotného místa, kde chceme strávit svou dovolenou, je stále tím nejdůležitějším faktorem cena (87,8 %) a dobré recenze a zkušenosti online (65,9 %). Zároveň ale platí, že připojení k Wi-Fi je nejdůležitějším faktorem při výběru místa pobytu pro více než 32,5 % Čechů. Přístup k e-mailu, sociálním sítím a dalším online službám je důležitější než doplňkové služby (30 %) nebo možnost si vzít sebou domácí zvíře (19,4 %).


 
Nepodařilo se připojit k serveru.
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.