facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 14. 1. 2008

Změny internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny

Společnost EMPIRE nasadila podstatné inovace v internetovém bankovnictví Československé obchodní banky (ČSOB) a Poštovní spořitelny. Změny zahrnují řadu významných kroků, poskytujících vyšší komfort zákazníkům banky. Díky řešení založenému na systémech EMPIRE INTERNET BANKING a EMPIRE BUSINESS BANKING mohou klienti ČSOB a Poštovní spořitelny například měnit své PIN kódy pro přihlašování ke službám elektronického bankovnictví přímo v prostředí internetového bankovnictví.



Mezi provedenými změnami najdou zákazníci také řadu dalších zajímavých funkcí, mj. pohodlnou možnost splácení kreditních karet, která automaticky vyplňuje platební příkazy včetně částky, kterou nemusí držitel kreditní karty opisovat z výpisu, ale pouze si zvolí zda chce zaplatit minimální, či plnou splátku úvěru. Samozřejmostí zůstává možnost zadat libovolnou výši splátky. Mezi další vylepšení správy platebních karet patří možnost elektronicky si zažádat o změnu limitů platebních karet nebo o opětovné vydání PIN kódu k platební kartě. Nové služby v oblasti platebního styku zahrnují i tuzemský devizový příkaz k úhradě nebo příkaz k úhradě do zahraničí, seznam blokací na účtu nebo zadání platebního příkazu z historie účtu.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.