facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 8. 12. 2016

Innogy postavila nový webový portál pro obchodování s elektřinou a plynem

innogy Price ManagerSpolečnost innogy Energie uvedla do provozu nový webový portál, zajišťující postupný nákup elektrické energie a plynu. Portál, nazvaný „innogy Price Manager“ je postaven na technologické platformě Lancelot od společnosti Unicorn Systems, která se na domácím trhu, ale i v zahraničí prosazuje jako významný dodavatel energetických informačních systémů.



Portál innogy Price Manager poskytuje zákazníkům kompletní zprávy z energetických trhů, okamžitě informuje o změnách cen u vybraných indexů a zpracovává potřebné cenové analýzy. Následně zajišťuje uzavírání jednotlivých tranší a v neposlední řadě eviduje veškerou související dokumentaci. Všechny podklady pro obchodování s elektřinou a plynem jsou na portálu k dispozici v reálném čase.

Nový portál innogy Price Manager zcela nahradil původní webový systém aniž by v průběhu jeho nasazování došlo k narušení provozu nebo konzistence uložených údajů a dat. Celý projekt proto začal pečlivou analýzou požadavků a postupným testováním nových funkcí.

Technologické řešení nového portálu je zajímavé tím, že Innogy Price Manager je kompletně provozován v cloudovém prostředí Amazon Web Services, které patří mezi celosvětově nejvýznamnější cloudové platformy typu IaaS/PaaS.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.