Aktuality -> IT Projekty - 8. 12. 2016

Innogy postavila nový webový portál pro obchodování s elektřinou a plynem

innogy Price ManagerSpolečnost innogy Energie uvedla do provozu nový webový portál, zajišťující postupný nákup elektrické energie a plynu. Portál, nazvaný „innogy Price Manager“ je postaven na technologické platformě Lancelot od společnosti Unicorn Systems, která se na domácím trhu, ale i v zahraničí prosazuje jako významný dodavatel energetických informačních systémů.



Portál innogy Price Manager poskytuje zákazníkům kompletní zprávy z energetických trhů, okamžitě informuje o změnách cen u vybraných indexů a zpracovává potřebné cenové analýzy. Následně zajišťuje uzavírání jednotlivých tranší a v neposlední řadě eviduje veškerou související dokumentaci. Všechny podklady pro obchodování s elektřinou a plynem jsou na portálu k dispozici v reálném čase.

Nový portál innogy Price Manager zcela nahradil původní webový systém aniž by v průběhu jeho nasazování došlo k narušení provozu nebo konzistence uložených údajů a dat. Celý projekt proto začal pečlivou analýzou požadavků a postupným testováním nových funkcí.

Technologické řešení nového portálu je zajímavé tím, že Innogy Price Manager je kompletně provozován v cloudovém prostředí Amazon Web Services, které patří mezi celosvětově nejvýznamnější cloudové platformy typu IaaS/PaaS.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.