facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Informatica uvedla novou verzi PowerCenter

Společnost Informatica Corporation uvádí na trh produkt Informatica PowerCenter 8. PowerCenter 8 umožňuje zákazníkům cenově efektivně zajišťovat datovou integraci napříč celým podnikem, nabízí univerzální přístup ke všem celopodnikovým datům a další vylepšení ve škálovatelnosti co do využití v rámci podniku i do výkonu. Vývojářům přináší nové možnosti, které pomohou dosáhnout daleko vyšší produktivity.

PowerCenter 8 je první datově integrační platformou, která uživatelům umožňuje zpracovávat nestrukturovaná, částečně strukturovaná a strukturovaná data v rámci jednoho unifikovaného prostředí. Cílem je zajistit univerzální přístup k datům. Odhaduje se, že strukturovaná data, pocházející z aplikací, jako jsou tabulkové procesory, elektronická pošta, Microsoft Word, prezentační programy a dokumenty PDF, představují v rámci dnešních podniků až 90 procent informací. PowerCenter 8 kromě toho rozšiřuje prostředky, kterými mohou zákazníci k těmto datům přistupovat. Mohou tak činit i bez nutnosti fyzického přesunu dat z provozních systémů.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.