Informatica PowerCenter s podporou nestrukturovaných dat

Informatica Corporation vstoupila do rozsáhlé technologické a marketingové spolupráce se společností Itemfield. V rámci této dohody Informatica začlení klíčovou technologii firmy Itemfield do své platformy PowerCenter pro integraci dat, což povede ke vzniku první unifikované platformy pro zpracování všech forem nestrukturovaných, polostrukturovaných a strukturovaných dat v rámci celého podniku.

Nestrukturovaná data – jako elektronická pošta, wordové soubory, tabulky, prezentace a dokumenty pdf – tvoří podle odhadů až 90 procent informací uchovávaných v dnešních společnostech. Rozšířená a často používaná jsou i částečně strukturovaná data – vč. formátů standardizovaných v různých průmyslových odvětvích a službách, např. jako HL7 a HIPAA ve zdravotnictví, SWIFT ve finančních službách a ACORD v pojišťovnictví. Obdobně jako Informatica PowerCenter automaticky transformuje a integruje strukturovaná data, Itemfield automatizuje zpracování v reálném čase nebo v dávkách v případě nestrukturovaných nebo částečně strukturovaných dat bez nákladného a neflexibilního programování na míru.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.