facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Informační systém pro terénní sociální služby

Společnost IReSoft představuje informační systém, který jako komplexně řeší agendu terénních poskytovatelů sociálních služeb. Funkce systému Orion byly vyvinuty přímo na míru potřebám pracovníků v této oblasti. Nástroj umožňuje efektivní evidenci klientů, vyúčtování poskytovaných služeb nebo přehledné plánování terénů. Systém reaguje na specifické potřeby pracovníků v terénních sociálních službách, kteří pečují o klienty v jejich domovech. Pro tyto účely vyvinula společnost IReSoft praktické přenosné terminály, díky kterým je možné přímo v terénu registrovat provedené úkony. Zaznamenaná data jsou následně převáděna do systému a zpracovávána, čímž usnadňují vyúčtování úkonů klientům.



Informační systém Orion je sestaven ze vzájemně propojených modulů, které mezi sebou sdílejí informace. Jednotlivé moduly pokrývají hlavní agendy zařízení poskytujících sociální služby. V rámci systému je řešena jak evidence informací o klientech, tak i o zaměstnancích, kteří služby klientům poskytují. Systém rovněž umožňuje přenášet statistická data přímo do portálu Ministerstva práce a sociálních věcí, které požaduje pravidelné výkazy o činnosti sociálních zařízení.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.