- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Informační systém pro terénní sociální služby

Společnost IReSoft představuje informační systém, který jako komplexně řeší agendu terénních poskytovatelů sociálních služeb. Funkce systému Orion byly vyvinuty přímo na míru potřebám pracovníků v této oblasti. Nástroj umožňuje efektivní evidenci klientů, vyúčtování poskytovaných služeb nebo přehledné plánování terénů. Systém reaguje na specifické potřeby pracovníků v terénních sociálních službách, kteří pečují o klienty v jejich domovech. Pro tyto účely vyvinula společnost IReSoft praktické přenosné terminály, díky kterým je možné přímo v terénu registrovat provedené úkony. Zaznamenaná data jsou následně převáděna do systému a zpracovávána, čímž usnadňují vyúčtování úkonů klientům.

Informační systém Orion je sestaven ze vzájemně propojených modulů, které mezi sebou sdílejí informace. Jednotlivé moduly pokrývají hlavní agendy zařízení poskytujících sociální služby. V rámci systému je řešena jak evidence informací o klientech, tak i o zaměstnancích, kteří služby klientům poskytují. Systém rovněž umožňuje přenášet statistická data přímo do portálu Ministerstva práce a sociálních věcí, které požaduje pravidelné výkazy o činnosti sociálních zařízení.










