facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Infor okryl podrobnosti nové platformy pro podnikovou spolupráci Ming.le

Mingle1.jpgSpolečnost Infor uvede na trh novou platformu pro spolupráci Ming.le, která funguje jako sociální síť s možností napojení na ostatní podnikové systémy. Uživatelé ze všech podnikových oddělení mohou prostřednictvím Ming.le komunikovat v jednom prostředí, využívat kontextové analýzy a dosáhnout efektivnějších podnikových procesů.

Ming.le je postavena na middlewarové technologii ION, která propojuje aplikace Inforu i třetích stran a uchovává informace ve stejném formátu a společném úložišti. „Poznávacím znamením nového softwaru je pochopení způsobu, jakým lidé software využívají, a proto je hezčí, elegantnější a intuitivnější,“ řekla Rebecca Wetteman, viceprezidentka analytické společnosti Nucleus Research. „Pro Infor to neznamená jen zabalit svou funkcionalitu do lepšího uživatelského rozhraní, ale komplexní řešení práce uživatele s aplikací.“

Podle průzkumu institutu McKinsey Global stráví průměrný pracovník zhruba 28 % svého pracovního týdne správou své elektronické pošty a téměř 20 % hledáním interních informací či kolegů, kteří by mu mohli pomoci se specifickým úkolem. Infor Ming.le nabízí uživatelsky známé prostředí nejrozšířenějších sociálních sítí, přičemž pomáhá dodávat pracovníkům relevantní data, propojovat kolegy na základě stejných zodpovědností a redukovat závislost na méně efektivních procesech založených na e-mailech. Prostřednictvím Infor Ming.le jsou uživatelé schopni nejen hovořit o svých pracovních problémech, ale rovnou je v aplikaci řešit, jednoduše se přepínat do relevantních aplikací (ERP, EAM, HCM, CRM a další) což vede ke zvýšení produktivity.



Naříklad obchodník ve firmě, která se zabývá výrobou brzd do automobilů, dostane spěšnou objednávku od významného zákazníka. Protože Ming.le propojuje více aplikací, může se obchodník okamžitě podívat na plán výroby. Pokud zjistí, že výroba požadovaného kusu bude zpožděna kvůli opravě na výrobním zařízení, může prostřednictvím Ming.le kontaktovat skupinu lidí zodpověných za plánování výroby. Zprávu tak vidí i vedoucí výroby, který zároveň ví, že oprava zřízení je pouze preventivní a může počkat a přizpůsobí plán tak, aby byl výrobek dodán včas.

Základem Infor Ming.le je technologie Infor ION

Technologie Infor ION propojuje aplikace Infor a aplikace jiných dodavatelů, přičemž ukládá informace v běžném formátu a úložišti. Díky standardům OAGIS všechny aplikace používající ION publikují v XML, tedy v internetovém jazyce, a všechny události či transakce zpracované v rámci technologie ION produkují XML dokumenty, které se ukládají v Business Vault, úložišti transakčních dat. Zde jsou ukládána data z více podnikových systémů umožňující pružnější a výkonnější reportování, business intelligence a analýzy. Infor Ming.le zvyšuje výkonnost platformy ION, která pomáhá unifikovat podnikové aplikace a data do jednotného intuitivního rozhraní, které lze používat stejně snadno jako Facebook či Twitter.

Propojení lidí a systémů

Infor Ming.le rozšiřuje tradiční spolupracující nástroje propojením uživatelů nejen s jejich kolegy, ale také s virtuálními obchodními objekty, zařízeními a daty. Identifikované objekty, od nákupních objednávek až např. po elektrické generátory, poskytují aktualizace v reálném čase všem zainteresovaným stranám v organizaci prostřednictvím sociální aplikace. Uživatelé se mohou k těmto aktualizacím přihlásit a mohou dostávat upozornění při každé interakci či změně týkající se daného objektu, přičemž každé upozornění se ukládá ve vláknu, které je možné později dohledat.



Podnikový sociální graf

Infor Ming.le propojuje strukturované a nestrukturované procesy tím, že přebírá informace obsažené v aplikacích, včetně HR aplikací, a propojuje zaměstnance s jejich funkcemi a zodpovědnostmi, což umožňuje dalším pracovníkům v organizaci identifikovat potřebné kontakty snadno a rychle. Protože je platforma integrovaná s daty v aplikaci, vytváří se díky interakci uživatelů s Infor Ming.le mapa vztahů mezi pracovníky a obchodními objekty, přičemž vzniká tzv. podnikový sociální graf. Tento graf dokáže zlepšovat produktivitu a spolupráci tím, že eliminuje potřebu zdlouhavého vyhledávání jiných kolegů k řešení obchodních situací.

Udržení živých znalostí

Dnešním kritickým obchodním faktorem je rychlost a zaměstnanci se proto stále více odvracejí od e-mailů směrem k IM platformám, které poskytují rychlejší reakce, ale jsou méně efektivní, když je konverzaci potřeba uložit pro pozdější vyhledání. Infor Ming.le udržuje živé podnikové znalosti, které se mohou ztratit během e-mailové či IM konverzace, přičemž sleduje komunikaci transparentně v kontextu podnikových procesů a poskytuje dohledatelný záznam.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.