- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Infor nabízí novu aplikaci pro podporu servisních pracovníků v terénu
Infor uvedl na trh novou aplikaci Mobility for Field Service (MFS), která je určena pro podporu servisních činností v terénu a vytvořena speciálně pro uživatele informačního systému Infor M3. Nejde tedy pouze o mobilní aplikaci, která replikuje vybrané podnikové procesy na mobilním zařízení, ale integrovaným řešením pro řízení pracovních příkazů v prostředí ERP aplikace Infor M3. Řešení MFS nabízí možnost získávat od svých technických pracovníků transakční data v reálném čase, což urychlí zpracování zakázek a procesy fakturace zákazníkům.

Servisní pracovníci v terénu budou mít v Infor MFS k dispozici celou řadu statusů nastavitelných dle konkrétního pracovního příkazu, včetně zahájení práce, jejího ukončení, přerušení, odvedení úkolu, zamítnutí, reportování, cestování, příjezdu z místa zásahu atd. Změny statusů se ihned promítají do systému Infor M3, takže dispečeři mohou snadno monitorovat aktuální status konkrétního pracovníka, postup servisních prací a následně mohou efektivněji plánovat další servisní zásahy. Infor MFS přitom umožňuje technikům i práci off-line s tím, že mohou synchronizovat transakce, jakmile se opět ocitnou v dosahu připojení.
Obousměrná komunikace s řešením Infor Document Management zase dovoluje uživatelům ERP systému propojit pracovníky v terénu s elektronickými výkresy a manuály, jež jsou relevantní pro daný servisní úkol. Podobně jakékoliv obrázky či fotografie servisovaného zařízení pořízené technikem jako například rozsah poškození stroje jsou automaticky přiřazeny k danému úkolu a odeslány do systému Infor M3 k vyhodnocení odborným personálem.
Infor MFS lze nasadit prostřednictvím širokého spektra mobilních produktů včetně tabletů a osobních počítačů na platformách Android (od verze 4.4 a výše), Windows (verze 8.1 a výše) a iOS (verze 8.0 a výše).













