facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Infor nabízí novu aplikaci pro podporu servisních pracovníků v terénu

Infor, technik v terénu (ilustrační)Infor uvedl na trh novou aplikaci Mobility for Field Service (MFS), která je určena pro podporu servisních činností v terénu a vytvořena speciálně pro uživatele informačního systému Infor M3. Nejde tedy pouze o mobilní aplikaci, která replikuje vybrané podnikové procesy na mobilním zařízení, ale integrovaným řešením pro řízení pracovních příkazů v prostředí ERP aplikace Infor M3. Řešení MFS nabízí možnost získávat od svých technických pracovníků transakční data v reálném čase, což urychlí zpracování zakázek a procesy fakturace zákazníkům.



Servisní pracovníci v terénu budou mít v Infor MFS k dispozici celou řadu statusů nastavitelných dle konkrétního pracovního příkazu, včetně zahájení práce, jejího ukončení, přerušení, odvedení úkolu, zamítnutí, reportování, cestování, příjezdu z místa zásahu atd. Změny statusů se ihned promítají do systému Infor M3, takže dispečeři mohou snadno monitorovat aktuální status konkrétního pracovníka, postup servisních prací a následně mohou efektivněji plánovat další servisní zásahy. Infor MFS přitom umožňuje technikům i práci off-line s tím, že mohou synchronizovat transakce, jakmile se opět ocitnou v dosahu připojení.

Infor
Infor
Infor

Obousměrná komunikace s řešením Infor Document Management zase dovoluje uživatelům ERP systému propojit pracovníky v terénu s elektronickými výkresy a manuály, jež jsou relevantní pro daný servisní úkol. Podobně jakékoliv obrázky či fotografie servisovaného zařízení pořízené technikem jako například rozsah poškození stroje jsou automaticky přiřazeny k danému úkolu a odeslány do systému Infor M3 k vyhodnocení odborným personálem.

Infor MFS lze nasadit prostřednictvím širokého spektra mobilních produktů včetně tabletů a osobních počítačů na platformách Android (od verze 4.4 a výše), Windows (verze 8.1 a výše) a iOS (verze 8.0 a výše).


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?