facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 18. 2. 2008

Implementace abas ERP ve společnosti FASTENERS CZ

B-Sware_xl.gif Společnost amotIQ právě dokončila úspěšnou implementaci informačního systému abas ERP v společnosti FASTENERS CZ, jednoho z nejvýznamnějších českých distributorů spojovacího materiálu. A jak vidí okamžitý dopad systému Valentina Krčková, jednatelka společnosti? „V každém oddělení jsme zaznamenali zlepšení. Integrita systému nabízí veškeré informace na jednom místě a každý je zodpovědný za určitý proces, který může sledovat. V nabídkách je obrovské zlepšení – každý může vidět z čeho vznikla a jak prochází jednotlivými procesy až po fakturu bez jakýchkoliv chyb, prodejce může provádět zpětnou vazbu a vyhodnocovat úspěšnost nabídek, provádět marketing cen a informovat o dostupnosti zboží. Nákup může identifikovat požadavky už v momentě zakázky a vidí z čeho jsou požadavky na nákup vzneseny. Řízení firmy se mi velmi zjednodušilo, kontrola prováděných procesů se zjednodušila, konečně můžu sledovat statistiky a rozhodovat.“ V rámci úspěšné spolupráce stojí amotIQ před dalšími úkoly, kterými jsou implementace e-shopu, kanbanu a nákladového účetnictví, samozřejmě také v systému abas.
www.amotiq.cz



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.