facebook LinkedIN LinkedIN - follow

IFS představila další generaci mobilních aplikací pro podniky

ifs_matthews1.jpgSpolečnost IFS rozšířila své portfolio podnikových mobilních aplikací. O novinkách, které pokrývají oblasti od řízení servisu v terénu po agendu zaměstnanců v kancelářích, informovala v tiskové zprávě, oficiálně je pak představila minulý týden na celosvětové konferenci IFS World Conference v Barceloně. Investice do mobilních řešení jsou podle zástupců IFS významnou částí strategie společnosti, která chce být na poli podnikové mobility vedoucím dodavatelem.



Zákazníkům a partnerům IFS byly v Barceloně představeny především dvě mobilní aplikace pro profesionální uživatele, a to Mobile Work Order, určená technikům údržby a servisu v terénu, a Warehouse Data Collection (WDC) pro automatický sběr dat a řízení procesů na různých typech zařízení, včetně těch s mobilními operačními systémy Android a Windows. „Posun směrem k mobilitě je všudypřítomný trend, který bude i nadále ovlivňovat ziskovost a efektivitu každé organizace od jejích procesů ve výrobní hale, až po ty v zasedacích místnostech,“ uvedl Martin Gunnarsson, ředitel výzkumu a strategie IFS.

Podle CTO společnosti Dana Matthewse chce až čtvrtina zákazníků při nových implementacích využívat alespoň jednu mobilní aplikaci. Rostoucí zájem potvrzuje také Pavel Bláhovec z českého zastoupení IFS. „Téměř každý nový zákazník, který implementuje IFS Aplikace verze 8, velmi pozitivně reaguje na řešení Warehouse Data Collection. Jeho předností jsou především široké možnosti integrace. Uživatel si navíc může vybrat, zda chce mít procesy pouze elektronické, nebo jestli chce některé z nich ponechat v papírové podobě,“ uvedl Bláhovec, který v ČR řídí obchod a podporu. WDC je navrženo pro podporu operací, kde je klíčová zpětná dosledovatelnost výrobků (traceability) a efektivita (typicky distribuční a výrobní procesy). Prostřednictvím IFS Mobile Work Order mohou technici údržby přistupovat k aktuálním informacím uloženým v systémech IFS Aplikace a IFS Metrix Service Management.

IFS je dlouhodobě lídrem v segmentu řešení pro údržbu majetku, strojů, budov (asset management), proto se i u dalších představených aplikací zaměřila především na podporu práce zaměstnanců servisu a údržby v terénu. Nonconformance Reporter je určen pro zaznamenávání nesrovnalostí, Incident Reporter pro hlášení událostí spojených se zdravím a bezpečností a Audit Companion auditorům kvality, kterým má pomáhat s reportingem. Do prostředí skladů i mimo ně směřuje aplikace Scan It pro získávání informací skrze čárové kódy nebo NFC tagy. IFS Admin Companion umožňuje administrátorům ERP systému IFS Aplikace sledovat stav serveru, přijímat chybová hlášení a provádět základní operace s uživatelskými účty.



O mobilní aplikace mají zájem i české podniky

IFS vloni představila první sadu „smartphonových“ aplikací určených pro podniky. Jednalo se o aplikace zpřístupňující workflow na mobilních zařízení a zjednodušující rozhodování, ale také specializované aplikace pro letectví a obranu. Podle Pavla Bláhovce mají firmy v České republice zájem řešit mobilními aplikacemi především elektronické workflow. „Aplikace v mobilních telefonech jsou zajímavé především pro vyšší management. Co se týká jejich rozšířenosti, jsme zatím na začátku, ale tento trend je velmi silný,“ dodává Bláhovec.

Na konferenci byly oznámeny také dvě nové mobilní aplikace vyvinuté partnery IFS. DocBox pro práci s dokumenty od společnosti Addovation, a Employee Files od Din ERP.

IFS dodává ERP řešení IFS Aplikace. Zaměřuje se na podporu průmyslových odvětví, do kterých dodává software pokrývající řízení servisu s údržby, výroby, dodavatelského řetězce, projektů a dalších oblastí.
 
 
Lukáš Dolníček. Cestu autora hradila společnost IFS

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.