Aktuality -> IT Business - 8. 4. 2016

IDC se snaží lovit digitální talenty pomocí soutěže

IDCSpolečnost IDC spustila novou soutěž s názvem Cirkus talentů a vyzývá mladé inovátory, aby představili svoje nápady, jak zefektivnit nebo zlepšit provoz a fungování ve firmách pomocí digitální inovací. IDC se přitom řídí pravidlem dospívajících „nevěř nikomu, komu je přes třicet“ a soutěž je tak otevřeně diskriminační, pokud jde o věk soutěžících. Pro účast v soutěži je nutné být ve věku 18-30 let.



Jak bude soutěž probíhat? Už v rámci přihlášky do soutěže si účastníci vyberou nějakou reálnou společnost nebo produkt, které podle nich totálně zaspávají digitální dobu. Název společnosti se v přihlášce neuvádí, pouze se popíše předmět jejího podnikání a definuje vlastní rada, jak naskočit na digitální vlnu a převálcovat konkurenci. Přihlášku musí poslat každý účastník zvlášť, ale lze se sdružit do maximálně tříčlenných týmů, pro které vymyslí společný název. Přihlášky je nutné odeslat nejpozději do 25. dubna 2016.

V dalším kole soutěže usedne nad nápady účastníků komise složená z odborníků na digitální transformaci a zástupci partnerských společností. Tato komise do 2. května 2016 vybere maximálně pět nejlepších týmů, které dostanou šanci zúčastnit se mentorovaných workshopů, na nichž zdokonalí a doladí svá řešení. Finále pak čeká na pět nejlepších talentů, kteří dostanou příležitost své nápady osobně prezentovat 16. června 2016 na mezinárodní konferenci IDC Digital Transformation.

Roman Maco, marketingový ředitel KPMG Česká republika, která je jedním z hlavních partnerů soutěže, k Cirkusu talentů uvedl: „Vnímáme, že ti nejtalentovanější mladí inovátoři jsou na trhu práce velmi žádaní. Rozhodli jsme se je proto podpořit v Cirkusu talentů. Věříme, že právě formát soutěže je pro ně mnohem zajímavější než klasické výběrové řízení a pracovní inzeráty.“
 


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.