- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
IBM využije umělou inteligenci Watson pro asistenci seniorům
Společnost IBM se neustále snaží najít nové způsoby uplatnění své technologie umělé inteligence Watson. Na konci roku proto přišla s oznámením o vytvoření prototypu víceúčelového asistenčního robota pro seniory IBM MERA, kterého vytvořila ve spolupráci s Rice University z Houstonu. IBM MERA je první zařízení využívající systém Watson, které má za úkol asistovat seniorům a jejich pečovatelům.
Robot IBM MERA bude využit ke zkoumání inovativních způsobů měření životních funkcí člověka, např. tepové frekvence, její variability a dechové frekvence. Mezi jeho další schopnosti patří zodpovídání základních otázek týkajících se zdravotního stavu a za pomoci akcelerometru i určení toho, zda člověk náhodou neupadl na zem.
Zařízení využívá IBM Cloud a robotické rozhraní Softbank Pepper. Dále pracuje se systémem Watson a technologií CameraVitals, kterou vyvinula Rice University a která provádí kalkulaci životních funkcí pomocí videozáznamu obličeje. Tyto technologie umožňují robotovi několikrát denně rychle a neinvazivně odečíst tepovou a dechovou frekvenci člověka.
Technologie rozpoznání hlasu a hlasové syntézy používá robot také ke komunikaci s pacienty. Díky nim je schopný zpracovat odpovědi na otázky o zdravotním stavu, jako jsou například „Jaké jsou příznaky úzkosti“ nebo „Jakou mám tepovou frekvenci“.
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce