facebook LinkedIN LinkedIN - follow

IBM uvádí nová oborová řešení

IBM_Express_Advantage _741.jpgSpolečnost IBM oznámila další krok v rozšiřování strategie Express Advantage pro středně velké podniky. Představila řadu nových produktů Express Advantage od skupin IBM Software, Technology Services a Systems. Komplexní portfolio produktů a možností financování IBM Express Advantage vytváří ve spojení se sítí místních obchodních partnerů IBM účinné a ucelené řešení, které umožňuje firmám střední velikosti inovovat, růst a zvyšovat svou efektivitu. IBM také oznámila v souvislosti s pokračujícími investicemi do SMB rozšíření programu Express Advantage o další země, jejichž celkový počet tak od loňského spuštění programu v Severní Americe vzrostl na 30.

Nově uvedená řešení pro různá odvětví kombinují nabídku IBM s aplikacemi nezávislých vývojářů softwaru (ISV), které by měly zákazníkům pomoci řešit změny obchodní strategie. Program IBM Built on Express Advantage nedávno dosáhl celosvětově milníku 1 200 instalací řešení Built on Express Advantage realizovanými obchodními partnery IBM, což je téměř dvakrát více než na začátku roku 2007. Tento program pro spolupráci využívá funkcí a lokálních schopností aplikace IBM Business Partners, obohacené o nabídku Express Advantage, a tak nabízí střednímu segmentu výkonná a osvědčená řešení.

Nové produkty divize IBM Services:

  • IBM Proventia Network Multi Function Security (Express)
  • IBM Proventia Network Enterprise Scanner (Express)
  • IBM Proventia Network e-mail Security (Express)
  • IBM Proventia Network IPS

Zákazníkům v České republice je v současné době k dispozici 53 řešení z řady IBM Express Advantage včetně možnosti financování. Další informace o iniciativě IBM Express Advantage a aktuálních produktech v ČR najdete na webu ibm.com/smb/cz nebo ibm.com/cz/express.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?