- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 22. 9. 2005
IBM uvádí Lotus Notes a Domino 7
Společnost IBM uvádí významnou novou verzi své stěžejní platformy Lotus Notes a Domino 7. Lotus Domino 7 obsahuje nové funkce a nástroje pro spolupráci, které umožní správcům IT a vývojářům podnikových aplikací dosáhnout vyšší produktivity. Zároveň obsahuje významná nová vylepšení produktivity, jež pomohou uživatelům Lotus Notes pracovat efektivněji. IBM ve verzi Lotus Notes a Domino 7 vytvořilo mnohem dokonalejší platformu pro spolupráci, která vyhovuje vyvíjejícím se a čím dál širším potřebám tzv. znalostních pracovníků.
Určujícím faktorem při využívání softwaru pro spolupráci v podnicích je produktivita koncových uživatelů a v aplikaci Lotus Notes 7 získávají uživatelé více než 120 nových funkcí, které jim umožní zvládat rostoucí množství informací a pracovat efektivněji. Nové vizuální ukazatele pomohou uživatelům uspořádat si poštovní schránku zvýrazňováním zpráv s vysokou prioritou a rozlišováním mezi skupinovými e-maily a zprávami určenými pro jednotlivé uživatele. Nové paměťové funkce zajistí automatické ukládání a obnovení otevřených dokumentů a aplikací po vypnutí nebo restartování, což poskytne uživatelům větší mobilitu bez obav ze ztráty dat nebo ohrožení produktivity. Technologie rychlého posílání zpráv a sledování přítomnosti, která byla už v předchozí verzi integrována v klientské aplikaci Lotus Notes, je nyní zabudována v celé platformě včetně e-mailů a položek kalendáře.

Určujícím faktorem při využívání softwaru pro spolupráci v podnicích je produktivita koncových uživatelů a v aplikaci Lotus Notes 7 získávají uživatelé více než 120 nových funkcí, které jim umožní zvládat rostoucí množství informací a pracovat efektivněji. Nové vizuální ukazatele pomohou uživatelům uspořádat si poštovní schránku zvýrazňováním zpráv s vysokou prioritou a rozlišováním mezi skupinovými e-maily a zprávami určenými pro jednotlivé uživatele. Nové paměťové funkce zajistí automatické ukládání a obnovení otevřených dokumentů a aplikací po vypnutí nebo restartování, což poskytne uživatelům větší mobilitu bez obav ze ztráty dat nebo ohrožení produktivity. Technologie rychlého posílání zpráv a sledování přítomnosti, která byla už v předchozí verzi integrována v klientské aplikaci Lotus Notes, je nyní zabudována v celé platformě včetně e-mailů a položek kalendáře.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce









