IBM proti bezpečnostním hrozbám

IBM rozšířilo svůj software pro správu zabezpečení a poskytování prostředků o nové autonomní funkce, které mají lépe automatizovat správu zabezpečení, aby firmy mohly vynakládat méně prostředků a peněz na zabezpečení a více se soustředit na hlavní cíle svého podnikání. Nové autonomní funkce produktů IBM Tivoli Security Compliance Manager a IBM Tivoli Provisioning Manager pomáhají odstraňovat škody a výpadky, které v sítích způsobují viry, červy a další bezpečnostní hrozby, a minimalizují jejich dopad na každodenní provoz firmy.

IBM Tivoli Security Compliance Manager je nyní integrován s řešením Cisco Secure Access Control Server, které povoluje nebo blokuje přístup k síti na základě toho, zda jednotlivá počítačová zařízení vyhovují určeným bezpečnostním parametrům. IBM Tivoli Provisioning Manager obsahuje nové pracovní procesy pro nápravu po bezpečnostních incidentech a nástroje pro správu systémů, které umožňují automaticky opravit zařízení, jež porušují podnikové zásady zabezpečení.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.