Aktuality -> IT Business - 10. 3. 2011

IBM ocenila obchodní partnery roku 2010

Společnost IBM Česká republika vyhlásila již tradičně nejlepší partnery uplynulého roku. Vyhlášení proběhlo v Praze v rámci konference „Univerzita pro obchodní partnery“, na jejímž programu bylo nejenom představení novinek v produktové a servisní oblasti, ale i diskuze nad možnostmi vzájemné spolupráce v rámci partnerských a co-marketingových programů. Obchodní partneři představují důležitou součást obchodní strategie IBM. Tradiční ocenění partnerů je pro společnost příležitostí ke zhodnocení vzájemných vztahů a spolupráce, stejně jako možností společně s nimi prodiskutovat trendy a výzvy českého trhu. IBM ocenila své obchodní partnery v pěti kategoriích – IBM Hardware a Software, IBM Hardware, IBM Software, Dodavatel podnikových aplikací a Skokan roku.



Ocenění Obchodní partner roku 2010 v jednotlivých oblastech spolupráce převzaly tyto společnosti:

IBM Hardware a Software:

  • GC System
  • AutoCont
  • ITS
  • DATASYS

 

IBM Hardware:

  • SÍŤ
  • Impromat-Computer
  • Comparex CZ
  • Kancelářské stroje

 

IBM Software:

  • Proact Czech Republic

 

Dodavatel podnikových aplikací:

  • KARAT Software

 

Skokan roku:

  • C SYSTEM CZ
  • UNIS Computers

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.