facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 10. 11. 2006

IBM dodala řešení pro firmu Yellow Point

yellow_point_sap_645.jpgPo desetiletém působení na českém trhu se společnost Yellow Point, sportovní a vzdělávací agentura se sídlem ve Špindlerově Mlýně, rozhodla převést své klíčové firemní procesy na standardní podobu IT. Zavedení efektivního nástroje pro operativní a funkční řízení společnosti mělo překonat stav, kdy byla data decentralizována a kdy bylo obtížné sledovat skutečné náklady na jednotlivé projekty. Společnost pociťovala jako výrazný limit svého dalšího obchodního růstu, že například databáze klientů byla vedena v MS Access v kombinaci s MS Office a projektoví manageři neměli možnost vzdáleně přistupovat k datům o klientech a projektech. Další komplikaci představovalo oddělené účetnictví.

O tom, že se společnost Yellow Point nakonec rozhodla pro řešení SAP Business One na databázi IBM DB2, rozhodla snadná implementace a údržba a příjemné uživatelské prostředí. Kombinace SAP Business One s databází IBM DB2 je rovněž maximálně flexibilní a umožňuje rychle se přizpůsobovat novým požadavkům. Co se týče konkrétní IT infrastruktury, řešení SAP Business One je implementováno na databázové platformě IBM DB2 Express a serveru IBM xSeries. SAP Business One je rozšířen o procesně přizpůsobené řešení Versino Project Factory pro zakázkově orientované firmy. Vzdálení uživatelé přistupují k SAP Business One prostřednictvím terminálových služeb na platformě Citrix Access Essentials.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.