facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Platforma pro firemní spolupráci

IBM Connections

Společnost IBM uvádí čtvrtou verzi softwarové platformy pro firemní spolupráci IBM Connections. Ta slučuje vyspělé analytické nástroje, monitorování dat v reálném čase a rychlejší sítě pro spolupráci uvnitř i vně firmy. Řešení lze využít formou klasické softwarové licence, prostřednictvím služby IBM SmartCloud nebo pomocí široké řady mobilních zařízení. Řešení IBM Connections integruje přehledy aktivit, údaje v kalendářích, wiki stránky, blogy, nové funkce e-mailu a navíc uživateli vyznačuje data relevantní pro jeho práci. Podporuje okamžitou spolupráci pomocí jediného kliknutí a také budování bezpečných sociálních komunit uvnitř i vně organizace. Pomáhá tak upevňovat loajalitu zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Nová funkce e-mailu v rámci platformy IBM Connections umožňuje zjednodušený přístup do pracovní elektronické pošty v kontextu prostředí sociálních sítí.



Společnosti nyní mohou integrovat a analyzovat obrovská množství dat a snadněji propojovat tyto poznatky s firemními procesy a na základě toho činit rychlejší a přesnější rozhodnutí. Důkladnější pochopení zákazníků, tržních trendů a názorů zaměstnanců pomáhá firmám odhalit některé zásadní vzorce chování, a tedy nejen pohotově reagovat na změny na trhu, ale především předvídat následky budoucích kroků.

 

Například úvodní stránka Connections nabízí jednotné prostředí, kde mohou uživatelé sledovat obsah a využívat materiál třetích stran prostřednictvím sociálního rozhraní, a to hned vedle firemního obsahu, včetně e-mailu a kalendáře. Propojení s novými zprávami – přehledy aktivit – umožňuje, aby zaměstnanci kteréhokoliv oddělení měli přehled o strukturovaných i nestrukturovaných informacích jako jsou příspěvky z Twitteru a Facebooku, informace o počasí, videa, logovací soubory, aplikace SAPu nebo dokumenty s elektronickým podpisem.


 
Daktela
  

- Inzerce -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

  

- Inzerce -

ERP systém Esyco Business spravuje skladové procesy ve společnosti VIAKOM CZ, s. r. o.

VIAKOMSpo­leč­nost VIAKOM je od ro­ku 1999 před­ní do­voz­ce a vel­ko­ob­chod ka­me­ro­vých sys­té­mů. Na­bí­zí­me ši­ro­ké port­fo­lio pro­vě­ře­ných a kva­lit­ních pro­duk­tů, vy­so­kou skla­do­vou dos­tup­nost ce­lé­ho sor­ti­men­tu, tech­nic­kou pod­po­ru cer­ti­fi­ko­va­ných spe­ci­a­lis­tů a v ne­pos­led­ní řa­dě pro­zá­kaz­nic­ký in­di­vi­du­ál­ní pří­stup. Na­bí­ze­né pro­duk­ty ode­bí­ra­jí zá­kaz­ní­ci na­příč ce­lým tr­hem včet­ně stát­ní sprá­vy. Kva­li­tu fir­my si ob­lí­bi­li i za­hra­nič­ní zá­kaz­ní­ci z Ev­rop­ské unie.

Helios
- inzerce -