Aktuality -> IT Business - 8. 5. 2015

IBA Group otevřela pobočku na Slovensku

IBA Group, aliance IT firem s více než 2.500 zaměstnanci, rozšiřuje své aktivity na slovenský trh. Generálním ředitelem a jednatelem IBA Slovakia byl jmenován Aleš Hojka, ředitel IBA CZ. IBA Group chce prostřednictvím své nové pobočky přinést na slovenský trh zkušenosti a technické znalosti s implementacemi řešení a služeb, které skupina nabízí celosvětově. Jedná se zejména o portálová řešení, řešení pro správu dokumentů a mobilní technologie.



„Expanze na Slovensko byla dlouhodobým plánem IBA Group. Koncem roku 2014 jsme jako IBA CZ z pověření mateřské společnosti zahájili právní kroky k založení a zahájení provozu IBA Slovakia v Bratislavě. Od 1. 5. 2015 je IBA Slovakia plně funkční,“ říká Aleš Hojka, generální ředitel IBA CZ a zároveň jednatel IBA Slovakia.

 

„Slovensko není pro skupinu IBA novým trhem, už nyní tam máme několik významných zákazníků, např. O2 SK, Allianz SK nebo Slovak Telecom. Naším cílem je být jim ještě blíže. Otevřeli jsme kancelář, přijali místního zástupce, který se stará o rozvoj obchodu a hledá nové příležitosti, a vytvořili tým IT profesionálů, který by měl s rozvojem firmy pomoci. Potřebujeme se lépe seznámit s tamním prostředím a pochopit potřeby trhu,“ pokračuje Valentin Kazan, člen představenstva IBA Group, který má na starosti expanzi na nové trhy.

 

IBA Slovakia je technologická společnost, která se specializuje na poskytování služeb v oblasti zakázkového vývoje software. Je součástí nadnárodní aliance IBA Group, dodavatele ICT pro střední a východní Evropu. IBA Slovakia vznikla na jaře roku 2015, ale staví na mnohaletých znalostech a zkušenostech týmu IT profesionálů, kteří se zaměřují na portálové technologie, řešení správy obsahu (ECM) a mobilní aplikace.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.