Aktuality -> IT Business - 7. 9. 2005

HP vstupuje do oblasti super-velkoformátového tisku

Společnost HP oznamuje, že podepsala dohodu o odkoupení společnosti Scitex Vision, předního dodavatele super-velkoformátových digitálních tiskáren, od Scitex Corporation za cenu 230 milionů dolarů. Akvizice rozšiřuje vedoucí postavení HP na trhu velkoformátových tiskáren do oblasti grand-formátového tisku a posiluje pozici HP jako jednoho dodavatele technologií pro poskytovatele tiskových služeb. Společnost Scitex Vision je vedoucím dodavatelem grand-formátových tiskáren pro reklamní a průmyslové použití. Společnost se sídlem v Netanyi v Izraeli dosáhla za jednoleté finanční období ukončené 30. června 2005 příjmů ve výši 142 milionů dolarů. Její hlavní pobočky se nacházejí v USA, Belgii, Číně, Mexiku a Jižní Africe. Společnost působí celkem v 75 zemích.

Akvizice doplňuje stávající portfolio HP v oblasti velkoformátového a digitálního tisku. Přináší HP také proprietární technologii tiskových hlav společnosti Scitex Vision, která představuje značnou konkurenční výhodu. Dalšími potenciálními oblastmi synergie produktů HP a Scitex Vision patří technologie inkoustového tisku, služby a podpora, přímé a nepřímé distribuční kanály a dodavatelské řetězce. Celá transakce ještě musí projít několika závěrečnými procedurami a očekává se, že bude dokončena do tří měsíců. Po dokončení akvizice bude společnost Scitex Vision plně integrována do divize HP Imaging and Printing Group.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.