facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 25. 5. 2006

HP uvádí nový 24“ LCD monitor

HP_LP2465_621.jpgSpolečnost HP uvádí na trh nový širokoúhlý LCD monitor LP2465 s uhlopříčkou 24 palců a rozlišením 1920x1200 bodů, který nahrazuje stávající model L2335. Monitor disponuje technologií zvyšující pozorovací úhel a ten tak dosahuje 178° horizontálně i vertikálně. Monitor dosahuje kontrastního poměru minimálně 1000:1 a doby odezvy 6 ms (grey-to-grey).

LP2465 má velmi tenký obrazový okraj (pouze 17 mm) a je vybaven stojanem, který umožňuje volně měnit jeho naklonění, rotaci a horizontální pozici. Signál je přiváděn pomocí dvou DVI-I vstupů a monitor má integrovaný síťový zdroj a USB hub se čtyřmi vstupy. Volitelně lze dokoupit přídavné reproduktory, které se připevní přímo k monitoru. Spolu s monitorem je dodáván software HP Display Assistant, který uživatelům přináší široké možnosti nastavení zobrazení a kalibraci barev přímo z počítače. Obsahuje rovněž aplikaci HP Display LiteSaver, která zvyšuje životnost monitoru a snižuje spotřebu energie. HP nabízí na tento produkt prodlouženou záruku v rozsahu 4 až 5 let jako rozšíření standartní 3 leté záruky s výměnou monitoru u zákazníka do druhého pracovního dne.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.