HP uvádí nové služby pro zpracování informací ze sociálních sítí

Divize HP Enterprise Services uvedla nové služby pod označením HP CEM Services, které pomáhají organizacím vytěžit informace ze sociálních sítí a oslovit jejich prostřednictvím zákazníky.

 



Nové služby vycházejí z vícekanálového analytického nástroje HP Explore a platformy HP Intelligent Data Operating Layer (IDOL).

HP CEM Services zahrnují tři odstupňované nabídky služeb, které umožní zapojit se do sociální komunikace zákazníků a ovlivňovatelů (influencer) na internetu, v sociálních sítích i digitálních kanálech, čerpat tam nové informace a podněty.

První stupeň představuje služba analýzy sociálních médií, umožňující získat informace a zpracovávat obrovské množství podnětů ze sociálních sítí. Díky tomu mohou mnohem rychleji identifikovat diskuze, rozhovory, komentáře či jiné zmínky o  jejich organizacích a odhalit v nich příležitosti pro zlepšení vlastních produktů a služeb. Tato služba představuje jakési elektronické sociální centrum, díky němuž mohou mít organizace „na jedné obrazovce“ neustálý přehled o aktivitách uživatelů v sociálních sítích a sledovat jejich názory, komentáře, zkušenosti, pocity či preference. Služba dokáže odhalit elektronickou komunikaci věnovanou obchodním značkám organizací a  vytěžit z ní důležité informace.

Druhý stupeň tvoří služby angažovanosti (engagement services), které kategorizují a řadí zmínky z  vybraných sociálních médií podle předem stanovených obchodních priorit a  následně navigují organizace k provedení potřebných akcí. Pokud organizace využijí tyto služby, budou jim přiděleni konzultanti kontaktního centra HP, kteří se zaměří na rozšiřování povědomí o jejich obchodních značkách a zapojí se do komunikace zákazníků na sociálních sítích.

Třetí stupeň služeb HP CEM Services tvoří podnikové analýzy, které zajišťují vytvoření komplexního profilu zákazníků díky propojení jednotlivých uživatelů a sociálních kanálů, v nichž jsou aktivní, do tzv. konverzačního centra (Conversation Hub). Podrobný profil umožňují organizacím oslovovat zákazníky přesně cílenými informacemi podle jejich zájmů a preferencí.

HP nabízí jako službu také analýzu tržních trendů, na jejichž základě lze zvolit nejvhodnější marketingové a  provozní metody pro oslovení zákazníků.