facebook LinkedIN LinkedIN - follow

HP uvádí nové služby pro zpracování informací ze sociálních sítí

Divize HP Enterprise Services uvedla nové služby pod označením HP CEM Services, které pomáhají organizacím vytěžit informace ze sociálních sítí a oslovit jejich prostřednictvím zákazníky.

 



Nové služby vycházejí z vícekanálového analytického nástroje HP Explore a platformy HP Intelligent Data Operating Layer (IDOL).

HP CEM Services zahrnují tři odstupňované nabídky služeb, které umožní zapojit se do sociální komunikace zákazníků a ovlivňovatelů (influencer) na internetu, v sociálních sítích i digitálních kanálech, čerpat tam nové informace a podněty.

První stupeň představuje služba analýzy sociálních médií, umožňující získat informace a zpracovávat obrovské množství podnětů ze sociálních sítí. Díky tomu mohou mnohem rychleji identifikovat diskuze, rozhovory, komentáře či jiné zmínky o  jejich organizacích a odhalit v nich příležitosti pro zlepšení vlastních produktů a služeb. Tato služba představuje jakési elektronické sociální centrum, díky němuž mohou mít organizace „na jedné obrazovce“ neustálý přehled o aktivitách uživatelů v sociálních sítích a sledovat jejich názory, komentáře, zkušenosti, pocity či preference. Služba dokáže odhalit elektronickou komunikaci věnovanou obchodním značkám organizací a  vytěžit z ní důležité informace.

Druhý stupeň tvoří služby angažovanosti (engagement services), které kategorizují a řadí zmínky z  vybraných sociálních médií podle předem stanovených obchodních priorit a  následně navigují organizace k provedení potřebných akcí. Pokud organizace využijí tyto služby, budou jim přiděleni konzultanti kontaktního centra HP, kteří se zaměří na rozšiřování povědomí o jejich obchodních značkách a zapojí se do komunikace zákazníků na sociálních sítích.

Třetí stupeň služeb HP CEM Services tvoří podnikové analýzy, které zajišťují vytvoření komplexního profilu zákazníků díky propojení jednotlivých uživatelů a sociálních kanálů, v nichž jsou aktivní, do tzv. konverzačního centra (Conversation Hub). Podrobný profil umožňují organizacím oslovovat zákazníky přesně cílenými informacemi podle jejich zájmů a preferencí.

HP nabízí jako službu také analýzu tržních trendů, na jejichž základě lze zvolit nejvhodnější marketingové a  provozní metody pro oslovení zákazníků.


 
  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.

  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.