- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
HP uvádí nové služby pro zpracování informací ze sociálních sítí
Divize HP Enterprise Services uvedla nové služby pod označením HP CEM Services, které pomáhají organizacím vytěžit informace ze sociálních sítí a oslovit jejich prostřednictvím zákazníky.


Nové služby vycházejí z vícekanálového analytického nástroje HP Explore a platformy HP Intelligent Data Operating Layer (IDOL).
HP CEM Services zahrnují tři odstupňované nabídky služeb, které umožní zapojit se do sociální komunikace zákazníků a ovlivňovatelů (influencer) na internetu, v sociálních sítích i digitálních kanálech, čerpat tam nové informace a podněty.
První stupeň představuje služba analýzy sociálních médií, umožňující získat informace a zpracovávat obrovské množství podnětů ze sociálních sítí. Díky tomu mohou mnohem rychleji identifikovat diskuze, rozhovory, komentáře či jiné zmínky o jejich organizacích a odhalit v nich příležitosti pro zlepšení vlastních produktů a služeb. Tato služba představuje jakési elektronické sociální centrum, díky němuž mohou mít organizace „na jedné obrazovce“ neustálý přehled o aktivitách uživatelů v sociálních sítích a sledovat jejich názory, komentáře, zkušenosti, pocity či preference. Služba dokáže odhalit elektronickou komunikaci věnovanou obchodním značkám organizací a vytěžit z ní důležité informace.
Druhý stupeň tvoří služby angažovanosti (engagement services), které kategorizují a řadí zmínky z vybraných sociálních médií podle předem stanovených obchodních priorit a následně navigují organizace k provedení potřebných akcí. Pokud organizace využijí tyto služby, budou jim přiděleni konzultanti kontaktního centra HP, kteří se zaměří na rozšiřování povědomí o jejich obchodních značkách a zapojí se do komunikace zákazníků na sociálních sítích.
Třetí stupeň služeb HP CEM Services tvoří podnikové analýzy, které zajišťují vytvoření komplexního profilu zákazníků díky propojení jednotlivých uživatelů a sociálních kanálů, v nichž jsou aktivní, do tzv. konverzačního centra (Conversation Hub). Podrobný profil umožňují organizacím oslovovat zákazníky přesně cílenými informacemi podle jejich zájmů a preferencí.
HP nabízí jako službu také analýzu tržních trendů, na jejichž základě lze zvolit nejvhodnější marketingové a provozní metody pro oslovení zákazníků.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |