facebook LinkedIN LinkedIN - follow

HP uvádí nové služby pro zpracování informací ze sociálních sítí

Divize HP Enterprise Services uvedla nové služby pod označením HP CEM Services, které pomáhají organizacím vytěžit informace ze sociálních sítí a oslovit jejich prostřednictvím zákazníky.

 



Nové služby vycházejí z vícekanálového analytického nástroje HP Explore a platformy HP Intelligent Data Operating Layer (IDOL).

HP CEM Services zahrnují tři odstupňované nabídky služeb, které umožní zapojit se do sociální komunikace zákazníků a ovlivňovatelů (influencer) na internetu, v sociálních sítích i digitálních kanálech, čerpat tam nové informace a podněty.

První stupeň představuje služba analýzy sociálních médií, umožňující získat informace a zpracovávat obrovské množství podnětů ze sociálních sítí. Díky tomu mohou mnohem rychleji identifikovat diskuze, rozhovory, komentáře či jiné zmínky o  jejich organizacích a odhalit v nich příležitosti pro zlepšení vlastních produktů a služeb. Tato služba představuje jakési elektronické sociální centrum, díky němuž mohou mít organizace „na jedné obrazovce“ neustálý přehled o aktivitách uživatelů v sociálních sítích a sledovat jejich názory, komentáře, zkušenosti, pocity či preference. Služba dokáže odhalit elektronickou komunikaci věnovanou obchodním značkám organizací a  vytěžit z ní důležité informace.

Druhý stupeň tvoří služby angažovanosti (engagement services), které kategorizují a řadí zmínky z  vybraných sociálních médií podle předem stanovených obchodních priorit a  následně navigují organizace k provedení potřebných akcí. Pokud organizace využijí tyto služby, budou jim přiděleni konzultanti kontaktního centra HP, kteří se zaměří na rozšiřování povědomí o jejich obchodních značkách a zapojí se do komunikace zákazníků na sociálních sítích.

Třetí stupeň služeb HP CEM Services tvoří podnikové analýzy, které zajišťují vytvoření komplexního profilu zákazníků díky propojení jednotlivých uživatelů a sociálních kanálů, v nichž jsou aktivní, do tzv. konverzačního centra (Conversation Hub). Podrobný profil umožňují organizacím oslovovat zákazníky přesně cílenými informacemi podle jejich zájmů a preferencí.

HP nabízí jako službu také analýzu tržních trendů, na jejichž základě lze zvolit nejvhodnější marketingové a  provozní metody pro oslovení zákazníků.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.