facebook LinkedIN LinkedIN - follow

HP Universal Print Driver oceněn

UPD_2_5.jpgTechnologie společnosti HP, Universal Print Driver, byla nezávislou výzkumnou a poradenskou organizací Industry Analysts oceněna prestižní trofejí Technological Innovation Award. Toto ocenění je každoročně udělováno produktům, službám či řešením, které byly na základě důkladné testovací procedury prohlášeny za mimořádně novátorsky přínosné.
Universal Print Driver (UPD) je unikátní univerzální ovladač podporující téměř celou nabídku tiskáren HP standardu PCL5, PostScript 2 a Postscript 3.


Na této technologii je zajímavé především množství času na technickou podporu tiskáren, který umožňuje uspořit jednotlivým IT oddělením podniku. Namísto manuální instalace individuálních ovladačů pro každé samostatné zařízení, lze užít jediný samo-aktualizovatelný softwarový nástroj, který automaticky vyhledává a instaluje nejnovější dostupné verze ovladačů pro všechny kompatibilní tiskárny připojené k vnitrofiremní síti. Značné odlehčení vytížení administrátorů přináší též inteligentní rozpoznávání nově přidaných komponent tiskáren, přičemž není zapotřebí provádět změny v již nainstalovaných ovladačích. Nástroj UPD umožňuje rovněž monitorovat stav zásobníků papíru. Výhodou je i schopnost řídit využívání barevného tisku jeho omezením jen na ty uživatele, kteří jej potřebují.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.