HP rozšiřuje možnosti testování aplikací

Společnost HP představila HP Unified Functional Testing (UFT) 11.5 a HP UFT Mobile, nástroje pro testování funkčnosti a mobility softwaru. Rozšířené softwarové řešení HP Functional Testing pomáhá organizacím vylepšit proces vývoje aplikací a jejich testování, aby v konečné fázi nabídly zákazníkům maximálně odladěné aplikace pro mobilní a cloudové prostředí. HP Functional Testing urychluje počáteční implementaci automatického testování, jeho další průběžnou integraci, a zároveň zajišťuje spolupráci klíčových pracovních týmů, které se podílejí na celém životním cyklu aplikací. Organizace tak mohou rychleji nabízet nové aplikace, které jsou inovativní a přitom maximálně kvalitní.



Nová vylepšení softwarového řešení HP Functional Testing organizacím umožňují: 

  • Rychle reagovat na proměnlivé obchodní potřeby prostřednictvím automatizace testování funkčnosti v ranějších fázích životního cyklu aplikací a zjednodušení testování díky inovovaným funkcím nástroje HP UFT 11.5. 
  • Urychlit nasazení mobilních aplikací díky řešení HP UFT Mobile, které automatizuje testování funkcionality aplikací mobilních zařízení v prostředí testovacích veřejných a privátních cloudů. 
  • Zvýšit produktivitu zaměstnanců prostřednictvím nástroje HP Sprinter 11.5, jenž nabízí automatizaci náročných testovacích úloh „na jedno kliknutí myší“.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.