facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 3. 1. 2012

HP rozšířila manažerský tým

Společnost HP oznamuje rozšíření manažerského týmu své lokální pobočky. Na pozici alianční manažerky nastoupila od začátku nového fiskálního roku Kateřina Braithwaite. Mezi její hlavní úkoly patří zejména zodpovědnost za vztahy s aliančními partnery a jejich další rozvoj, hledání a řízení dalších obchodních příležitostí a rozvoj nových segmentů na českém trhu. Bude rovněž zajišťovat koordinaci obchodní strategie pro koncové zákazníky tak, aby bylo HP schopno nabídnout větší množství komplexních řešení zákaznických potřeb v nejvyšší kvalitě a nejkratší možné době. Před svým nástupem do společnosti HP v roce 2010 získávala Kateřina Braithwaite zkušenosti jako člen managementu ve společnostech s mezinárodní působností, v oborech od ocelářství až po kosmetický průmysl. Kateřina Braithwaite je absolventkou Vysoké školy báňské v Ostravě, kde v roce 1988 získala magisterský titul v oboru systémové inženýrství. Studia poté rozšířila postgraduálem na Mezinárodním institutu aplikovaných systémových analýz (International Institute of Applied System Analysis) ve Vídni.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.