Aktuality -> IT Projekty - 6. 3. 2006

Helpdeskový systém CA v TESCO Stores

Společnost AutoCont CZ implementovala helpdeskový systém Unicenter Serviceplus Service Desk od společnosti CA a zajistila tak migraci z původního systému AHD ve společnosti TESCO Stores ČR. Tesco Stores nahradilo stávající helpdeskovy system novým, který pokrývá potřeby servisních procesů (problem and incident management) pro ČR, Slovensko, Polsko Maďarsko, Indii a Turecko.

Základními kritérii pro výběr nového systému byla podpora procesů podle specifikace ITIL, vysoký výkon a funkcionalita. Cílem projektu byla migrace stávající verze systému na vyšší verzi, kompletní migrace dat, zajištění funkčnosti všech stávajících úprav produktů, ale i dostupnost ze všech lokací. Nový systém, implementovaný společností AutoCont CZ a. s., podporuje více než 2000 uživatelů a je využíván pro sledování incidentů pro země středoevropského regionu – ČR, Slovensko, Polsko Maďarsko, Indii a Turecko.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.