facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 6. 3. 2006

Helpdeskový systém CA v TESCO Stores

Společnost AutoCont CZ implementovala helpdeskový systém Unicenter Serviceplus Service Desk od společnosti CA a zajistila tak migraci z původního systému AHD ve společnosti TESCO Stores ČR. Tesco Stores nahradilo stávající helpdeskovy system novým, který pokrývá potřeby servisních procesů (problem and incident management) pro ČR, Slovensko, Polsko Maďarsko, Indii a Turecko.

Základními kritérii pro výběr nového systému byla podpora procesů podle specifikace ITIL, vysoký výkon a funkcionalita. Cílem projektu byla migrace stávající verze systému na vyšší verzi, kompletní migrace dat, zajištění funkčnosti všech stávajících úprav produktů, ale i dostupnost ze všech lokací. Nový systém, implementovaný společností AutoCont CZ a. s., podporuje více než 2000 uživatelů a je využíván pro sledování incidentů pro země středoevropského regionu – ČR, Slovensko, Polsko Maďarsko, Indii a Turecko.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.