facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 6. 3. 2006

Helpdeskový systém CA v TESCO Stores

Společnost AutoCont CZ implementovala helpdeskový systém Unicenter Serviceplus Service Desk od společnosti CA a zajistila tak migraci z původního systému AHD ve společnosti TESCO Stores ČR. Tesco Stores nahradilo stávající helpdeskovy system novým, který pokrývá potřeby servisních procesů (problem and incident management) pro ČR, Slovensko, Polsko Maďarsko, Indii a Turecko.

Základními kritérii pro výběr nového systému byla podpora procesů podle specifikace ITIL, vysoký výkon a funkcionalita. Cílem projektu byla migrace stávající verze systému na vyšší verzi, kompletní migrace dat, zajištění funkčnosti všech stávajících úprav produktů, ale i dostupnost ze všech lokací. Nový systém, implementovaný společností AutoCont CZ a. s., podporuje více než 2000 uživatelů a je využíván pro sledování incidentů pro země středoevropského regionu – ČR, Slovensko, Polsko Maďarsko, Indii a Turecko.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.